Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: 13-01-2017
Witam!
Od 10 stycznia borykam się z problem zalogowania się na swoje konto Playstation Network. Gdy próbuję to zrobić, wyskakuje mi napis " Użytkownik został wypisany z usługi PSN" kod błędu to 80710016. Nie mam bana, połączenie jest dobrze zintegrowane z konsolą, prędkość łącza jest nie najgorsza a status PSN w Polsce jest podobno dobry, a mimo to, nadal nie mogę się wpisać. Nie wiem co mam teraz zrobić, macie jakieś pomysły ?
Liczba postów: 2177
Liczba wątków: 71
Dołączył: 25-10-2012
Liczba postów: 878
Liczba wątków: 14
Dołączył: 30-07-2013
14-01-2017, 13:44
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-01-2017, 13:45 przez RafalKa.)
Czasami pomaga wejść na swoje konto (z konsoli) w polu hasło podać błędne hasło, spróbować się zalogować - rzecz jasna nie pójdzie, ponownie w polu hasło, podać poprawne i powinno załapać jednak nie koniecznie.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: 13-01-2017
(14-01-2017, 10:08)Makaveli napisał(a): https://www.playstation.com/pl-pl/get-he.../80710016/
Najpierw polecam prześledzić ten wątek.
Przeglądałem od razu gdy ukazał mi się ten błąd.
RafalKa - Spróbowałem lecz nawet nie wyświetliło że wpisałem błędne hasło tylko nadal to samo - Użytkownik został wypisany z usługi PSN.
Liczba postów: 2376
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
15-01-2017, 05:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-01-2017, 05:22 przez mattek.)
Może spróbuj z ciekawości ustawić hotspota na telefonie, połączyć z konsolą i zaloguj się. Możesz wtedy wykluczyć jedną ze stron - router czy PS3.
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: 14-11-2010
Mam dokładnie ten sam problem. Ale jest on związany raczej z moją siecią. Nie umiem zalogować się z żadnego urządzenia, które jest podłączone do mojej sieci WiFi. Problem znika gdy łącze się przez inną sieć.