23-07-2013, 07:27
![[Obrazek: ku-xlarge.jpg]](http://img.gawkerassets.com/img/18geabuj0bzvbjpg/ku-xlarge.jpg)
Większość graczy, która miała styczność z Assassin's Creed III narzekała na nudnawe i pozbawione sensu zadania poboczne, przez co ciężej było uporać się z zaliczeniem gry na 100%. Ubisoft wyjaśnia, że posłuchało rad graczy i postanowiło usprawnić ten aspekt w najnowszej odsłonie serii. Tym razem zadania poboczne mają być niepozbawione sensu. Według słów dyrektora kreatywnego gry, Jean'a Guesdon'a, Ubi skorzystało z rad graczy przy produkcji czwartej odsłony serii.
Guesdon w wywiadzie dla serwisu GamingBolt powiedział, że obszar morza Karaibskiego to duże połacie terenu do wykorzystania, dzięki czemu możemy spodziewać się pasujących do klimatu gry i niepozbawionych sensu sidequestów - ataki na forty, plądrowanie wraków statków, czy jaskini z znajdującymi się we wnętrzu szmuglerami, a także sojusznicze statki do eskortowania oraz zwierzęta, na które można zapolować.