Thrustmaster T500RS - pierwsze wrażenia.
#11
Konkretny sprzęt z tego co mówisz. 20 kilogramów - strasznie dużo jak na kierownicę, DFGT ważyło na oko nie więcej niż 5 kg Smile

Co do jazdy kierownica vs pad. Moim zdaniem kierownica pozwala na zdecydowanie precyzyjniejsze operowanie samochodem, bo jednak trzeba się trochę nakręcić, a w padzie tylko wychylimy analoga i już koła są w pełni skręcone, ale z drugiej strony daje to ogromną precyzję, której nie zapewni żaden gamepad. No i gra w symulatory ma zupełnie inny wymiar jeśli chodzi o zabawę, niż na padzie Smile
[Obrazek: WahaczPL.png]
https://motowahacz.pl/ - tu znajdziesz najświeższe informacje o motoryzacji, testy samochodów
Odpowiedz
#12
Interesuje mnie tylko opcja ze sprzęgłem, poważnie myślę o g29 tylko ból że trzeba jeszcze dokupić wajchę biegów a to już i tak spora suma - ścigałki nie są nr1 dla mnie.
Odpowiedz
#13
Otóż to, ostatnia kierownica mająca zarówno skrzynię biegów w układzie H jak i pedał sprzęgła to pradawny już dzisiaj Logitech G25. Wsparcia PS4 niestety nie ma, więc odpada.

Obecnie jedyna opcja, to kupno T500RS, która ma najlepsze pedały i kupno TH8RS, czyli H-Shiftera od Thrustmaster. Planuję w przyszłości dokupić dźwignię do zestawu. Ciekawe, jak z oporem. W G25 podobno chodziła bardzo lekko i sprawiała wrażenie "badziewiastej". Chciałbym bardzo ciężką, metaliczną i sztywną skrzynkę, niczym w autach wyścigowych.

A co najlepsze - w poniedziałek kupiłem kierownicę, w piątek była impreza promująca Gran Turismo Sport i Kazunori zaprezentował nową... kierownicę od Thrustmaster. Podobno ma mieć bezpośredni napęd, gdzie moment obrotowy nie będzie przenoszony przez szczotki bądź paski - jak w T500RS - tylko bezpośrednio ma być połączony z nabą kierownicy. To może być przełom w tego typu urządzeniach, bo nie będzie zjawiska „torque-fade”, czyli stopniowego wygasania momentu podczas symulacji określonego efektu na kierownicy. Co to da? Słowem - jeżeli kierownica szarpnie i będzie trzymała określony kąt - np. w momencie, kiedy szlifujemy bandę na torze i nie można nic zrobić, bo pęd auta nie pozwala się od niej odkleić - kierownica będzie szarpała i trzymała do samego końca z takim samym momentem obrotowym. To może być kolejny krok po VR do totalnej rewolucji w gatunku symulacji wyścigowych.

Co do ceny tej nowej kierni - póki co nieznana. Nie wiadomo nawet, jaka będzie nazwa tego modelu.

[Obrazek: thrustmaster-gtsport-wheel-1-768x576.jpg]
[Obrazek: thrustmaster-gtsport-wheel-4-638x479.jpg]

Na drugim zdjęciu widać, że na dole jest silnik bezpośrednio zespolony z nabą kierownicy - stąd ten taki okrągły kształt na drugim jej końcu równolegle do osi naby kierownicy.
[Obrazek: senna1.png][Obrazek: Makaveli0160.png] [Obrazek: senna%202.png]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Thrustmaster ferrari f430 a konsola ps4 dachowsky 0 1643 13-01-2018, 15:25
Ostatni post: dachowsky
  PS4 - wrażenia! JaDCorbeN 25 12811 23-12-2014, 00:20
Ostatni post: Dawid21sch
  Pierwsze uruchomienie - czarny ekran z dźwiękiem KrissLFC 2 2819 22-03-2014, 21:17
Ostatni post: JaDCorbeN

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości