Liczba postów: 572
Liczba wątków: 50
Dołączył: 24-05-2013
Słyszałem, że w wersji Skyrima V na PS 3 po tym, gdy save nabierze ileś tam MB gra zaczyna mulić, gdzieś było napisane, że problem dotyczy głównie starszych wersji PS 3, ja mam Super Slim, to u mnie też taki problem może występować?
Liczba postów: 157
Liczba wątków: 17
Dołączył: 07-08-2013
Ja u kuzyna na SuperSlimce grałem to nic nie było tylko czasami miał jakieś lagi ok 1 sekunda na początku wczytania save'a
Liczba postów: 821
Liczba wątków: 55
Dołączył: 28-02-2008
Z tego co wiem to jak wielkość save'a przekroczy 15mb to gra potrafi złapać zwieche, rozegrałem grubo ponad 150h i mój save ma dopiero 9mb, przeszedłem wszystkie zadania główne, większość pobocznych + 2 DLC
Liczba postów: 2154
Liczba wątków: 61
Dołączył: 15-04-2012
Starsze PS3 miały lepsze traktowanie pamięci bodajże (nie pamietam jak coś poprawnie mnie) i nie wydaje mi się, by spadki FPS miały miejsce.
___________________
Tapnięte z iPhone 3GS
Liczba postów: 572
Liczba wątków: 50
Dołączył: 24-05-2013
No to jak jest w przypadku tego Skyrima?
Liczba postów: 157
Liczba wątków: 17
Dołączył: 07-08-2013
Jeśli Szymon mówi że będzie spx to powinno
Liczba postów: 2154
Liczba wątków: 61
Dołączył: 15-04-2012
Powiedziałem tylko, ze tak mi się wydaje, ze nie powinno być spadków klatek natomiast nigdy w to nie grałem więc lepiej poczekajcie aż wypowiedzą się doświadczeni.
___________________
Tapnięte z iPhone 3GS