Liczba postów: 1538
Liczba wątków: 534
Dołączył: 02-08-2012
Zgodnie z doniesieniami serwisu parkiet.com,
City Interactive przekazało sklepom 1.1 mln egzemplarzy
Sniper: Ghost Warrior 2. Z racji tego, iż gra nie doczekała się dobrych not wśród recenzentów i gracza, w ręce kupców trafiło jedynie
pół miliona kopii.
Mimo wszystko Marek Tymiński twierdzi, iż gra odniosła
biznesowy sukces. Oprócz tego
City Interacitve pracuje już nad trzecią odsłoną serii.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: 13-05-2013
Nic dziwnego, skoro jest słaby stosunek ceny do jakości...
@Up.
Akurat Sniper: Ghost Warrior 2 już w dniu premiery był tani jak barszcz.
Liczba postów: 3
Liczba wątków: 1
Dołączył: 13-05-2013
To tylko moje zdanie, ale jak widać ludzie też nie chcą tego kupować nawet w niskiej cenie.
Liczba postów: 1103
Liczba wątków: 119
Dołączył: 29-09-2011
Gra była bardzo tania, ale i tak mimo wszystko to tylko prosty shooter z kiepskim AI, nieciekawymi misjami i zaskryptowany jak jasny c... przy czym zrobiono to nieciekiewie. Gra mało sobą oferałowała. Zachęcić do niej mogła zaiste jedynie niska cena, od tak co by zobaczyć czy czegoś się nauczyli. Oczywiścię w grę można było zagrać, ale ani to specjalnie ciekawe, ani innowacyjne.