08-10-2013, 15:45
![[Obrazek: BATTLE4.jpg]](http://www.ps3site.pl/files/2013/10/BATTLE4.jpg)
Dyrektor artystyczny projektu Battlefield 4, pracujący dla DICE, Lars Gustavsson, poruszył kwestię jakości trybu dla jednego gracza w trakcie wywiadu dla CVG.
Gustavsson przekonuje, że kampania w trybie singleplayer będzie dopracowana i nie potraktowano jej po macoszemu. Battlefield 4 ma przedstawiać ciekawą historię. Doświadczenie wyniesione z prac przy tym trybie miało zaprocentować w trakcie tworzenia trybu multiplayer. System Levolution został właśnie wymyślony w ten sposób, twórcy chcieli ukazać dramaturgię oraz zaserwować zwiększoną interakcję ze środowiskiem gry.
Jak twierdzi Gustavsson, DICE zastosowało się do rad graczy i poprawiono aspekty z wcześniejszej odsłony, które krytykowano. W procesie tworzenia tego tytułu studio miało na celu, aby oba tryby gry przenikały ze sobą - chociażby możliwość wydawania rozkazów w czasie kampanii. Zwiększono też teatr działań, dzięki czemu gracze mają zyskać więcej możliwości na przejście misji.