Gamezilla napisał(a):Parę dni temu Tomek pisał o ankiecie, którą Sony rozsyłało do swoich użytkowników, a w której pytało między innymi o zdanie w kwestii zmiany nazwy konta na PSN-ie, informacji o tym, że któryś ze znajomych jest online, czy możliwości zagrania na PS4 w klasyki z poprzednich konsol producenta. Na Twitterze francuskiego oddziału PlayStation właśnie ustosunkował się do tego Shuhei Yoshita. Czego się dowiedzieliśmy?
Shuhei Yoshita napisał(a):Jeśli chodzi o możliwość zmiany nazwy użytkownika w PSN-ie, to Sony przygląda się sprawie i temu, co da się w tej kwestii zrobić. W przyszłości pojawi się oficjalne oświadczenie dotyczące tego tematu, ale na razie nikt nie wie, czy jest to w ogóle możliwe.
Inżynierowie pracują nad możliwością wyświetlania powiadomień o dostępności naszych znajomych.
Sony wraz z partnerami pracuje obecnie nad ponad 30 grami. Możliwe, że jest ich 40, a nawet 50. Sam Yoshida nie był do końca pewien i w pewnym momencie powiedział po prostu: "Nie mam pojęcia".
PlayStation 5 nie istnieje i nie wiadomo, czy trwają nad nią prace.
Podobnie ma się sprawa z grami jRPG robionymi przez głównych developerów Sony. Tutaj padła po prostu odpowiedź: "Nie".
Padło też pytanie o ewentualne ulepszenie komponentów PS4 tak, żeby konsola obsługiwała rozdzielczość 4K. Jak się okazuje, nie jest to specjalnie skomplikowane ze względu na architekturę sprzętu. Wcześniej potwierdził też to Masayasu Ito.
W kwestii wstecznej kompatybilności dla PS4 dostaliśmy smutne informacje. Konsola nie będzie jej obsługiwała, nie jest to nawet w planach (ponownie odpowiedź brzmiała po prostu: "Nie"), a przynajmniej nie pod kątem PlayStation 3. Nie wiadomo też, co z obsługą gier z PS1 i PS2.
Z jednej strony fajnie, że platforma się rozwija. W produkcji jest sporo gier, a niewykluczone, że za jakiś czas dostaniemy podrasowaną konsolę obsługującą wyższą rozdzielczość. Szkoda jednak, że Sony nie interesuje wsteczna kompatybilność. Szczególnie, że w przypadku Xboksa One cieszy się ona dużą popularnością.
Podrasowana wersja konsoli to najgorszy dramat jaki jestem w stanie sobie wyobrazić. Sama przystawka skalująca obraz? Pół biedy. No i trochę słabo, że Sony nie pracuje nad wsteczną kompatybilnością. Nawet dusigrosze z MS się o to postarali - ich XboxOne już na dziś dzień obsługuje 104 tytuły z X360.
Źródło: http://www.gamezilla.pl/newsy/2015/43/je...t=PopUpBox
Liczba postów: 4402
Liczba wątków: 1670
Dołączył: 11-04-2008
Yoshita? Ale Joszko to ty szanuj :) Nie będzie wstecznej kompatybilności w momencie, kiedy sprzedają się miliony kolejnych remasterów. W ogóle Microsoft od jakiegoś czasu jest zdecydowanie bardziej progamerski, że tak brzydko powiem, a konkretniej chodzi o jego zdrowe podejście do klienta, czyli gracza. Sony ze względu na ogromną bazę użytkowników PS4, która wciąż lawinowo rośnie normalnie spoczęło sobie na laurach. Podobnie z analogiczną na Xboxach nazwą usera, którą też zdaje się można zmienić, a u Sony nie.
You wanna play games? Okay, I'll play with you. You wanna play rough? Okay! Say hello to my little friend!
Liczba postów: 572
Liczba wątków: 50
Dołączył: 24-05-2013
10-11-2015, 16:42
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2015, 16:44 przez VortaL.)
"Padło też pytanie o ewentualne ulepszenie komponentów PS4 tak, żeby konsola obsługiwała rozdzielczość 4K. Jak się okazuje, nie jest to specjalnie skomplikowane ze względu na architekturę sprzętu. Wcześniej potwierdził też to Masayasu Ito."
Chyba ich coś boli, jak większość gier nie daje rady płynnie działać w FULL HD - nawet taki Battlefront działa w 900p a pada pytanie o 4K.. musieliby całkowicie zrobić nową - potężną konsolę do takich rozdzielczości. Tak samo z Xboxem, żeby nie było, że kupuję One i zaraz będę najeżdżał na Sony - ale taka prawda w obu przypadkach.
Liczba postów: 2177
Liczba wątków: 71
Dołączył: 25-10-2012
Ogólnie to takie zagrywki są znane już z epoki Nintendo 64 i Expansion Packa.
Jest to bez problemu wykonalne w kwestii możliwości - jedyną przeszkodą będzie brak jako takiego miejsca, w które możnaby umieścić Expansion Pack.
Liczba postów: 1168
Liczba wątków: 40
Dołączył: 11-02-2014
ale spojrzcie na to inaczej, dlaczego maja w taki konkurowac z xboxem? Wprowadzanie tego samego(wstecznej kompatybilnosci w tym przypadku) rzadko wychodzi drugiej firmie zdrowo. Chca zrobic cos innego, zeby nie powielac pomyslow
Liczba postów: 277
Liczba wątków: 50
Dołączył: 26-06-2014
11-11-2015, 11:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-11-2015, 11:48 przez norton9988.)
Raczej nie wprowadzą nowych bebechów do PS4. Bardziej prawdopodobne wydaje się, że tylko szybciej wypuszczą PS5 z wsteczną kompatybilnością z PS4 np. za 2 lata. Czyli wstawią bebechy o tej samej architekturze, aby gry z poprzedniej konsoli działały na nowej, a może nawet z większą wydajnością. Obecna generacja to tak naprawdę zamknięty PC więc to teoretycznie mogło by być realne. Zmienią wygląd konsoli oraz bebechy i będzie podrasowana PS4 z nazwą PS5
Liczba postów: 83
Liczba wątków: 4
Dołączył: 08-03-2015
Nowe bebechy w PS4 - nie wierzę aby to się stało, bo jakiekolwiek poprawienie wydajności przed wydaniem PlayStation 5 byłoby samobójstwem wizerunkowym wobec osób, które kupiły konsolę wcześniej. Często największych fanów.
Ja najbardziej żałuję, że tak ociągają się z funkcją zmiany PSNid, albo chociaż jakiejś nazwy wyświetlanej. Nie wierzę, że ich baza danych jest tak zaśmiecona, że boją się jej ruszyć i to wprowadzić. Nie jestem ekspertem, ale z moich okazjonalnych styczności z bazami MySQL wynika, że dodanie dodatkowego pola "new_PSNid" i w razie życzenia użytkownika wyświetlanie go zamiast "PSNid" (przy sprawdzeniu ówczesnym, że nie zachodzi jakikolwiek konflikt i powtórki nazewnictwa) to nie jest coś niewykonalnego. Tym bardziej, że jak sądzę i tak użytkownicy są identyfikowani przez jakieś wartości numeryczne, a nie poprzez ciąg znaków PSNid.
Liczba postów: 55
Liczba wątków: 1
Dołączył: 13-08-2015
To zależy jaka jest architektura bazy. Jednak bardzo nieprzemyślanym byłoby rozróżniać użytkowników tylko po ich nazwach. Z pewnością każdy z nich ma unikatowy identyfikator liczbowy. Sam zajmowałem się tworzeniem baz danych i pola z nazwami (imiona, nazwiska, nicki) były zwykłymi polami. Oprócz tego każdy użytkownik miał swój własny ID będący tzw. kluczem głównym.
Liczba postów: 83
Liczba wątków: 4
Dołączył: 08-03-2015
Dokładnie - ID zostaje, nazwa się zmienia. Ja bym chciał żeby po prostu wydali oficjalny komunikat w tej sprawie i podali chociaż ogólny powód jeśli nie byłoby to możliwe. Bo obecnie są plotki, są domysły, a od paru lat nic się nie zmienia w tej kwestii
Liczba postów: 1168
Liczba wątków: 40
Dołączył: 11-02-2014
wy mowicie o zmianie nazwy, a oni mowia, ze "pracuja" nad informacja, ze uzytkownik wpisuje/wypisuje sie z PSN
|