Shift 2: Unleashed - Płać konsolowcu, płać!
#1
[Obrazek: shift2review07_530x298.jpg]

Ostatnio mowa była o tym, że twórcy gier robią gry pod konsole, dając marne konwersje-crapy na komputery. Electronic Arts widocznie chce zmienić tą opinię, przynajmniej w swojej firmie wydając dwa DLC dla gry Shift 2: Unleashed na PC. Ale... co ma jedno do drugiego?

Sprawa jest zwięzła i prosta. Dwa dodatki - Speedhunters i Legends są płatne 10$ za jeden. Natomiast... PCtowcy dostaną oba, za darmo.

Być może trochę przesadzę tym stwierdzeniem, ale czy czasem nie następuje tu dyskryminacja konsolowców? Wydaje mi się, że tak i mam nadzieję, że reszta firm nie będzie brała przykładu z Elektroników.

Warto dodać, że obie paczki są dość pokaźnymi zestawami. O ile w Legends do dyspozycji są oddane samochody i trasy ze starszych lat, tak Speedhunters oferuje nowe demony prędkości, kolejne trasy i dwa tryby gry: Drag Mile, w którym trzeba będzie uzyskać najlepszy czas na odległości ćwerćmili; Standing Mile, bliźniaczy tryb do Drag Mile, z tym, że na odcinku całej mili.
W obu trybach jest dostępna jedynie ręczna skrzynia biegów

Tym bardziej szkoda, że to, co użytkownicy PlayStation 3 i Xboxa 360 dostają za łącznie 20$, PCtowcy 30 czerwca dostaną za friko.
[Obrazek: ekrms3.gif]
Odpowiedz
#2
Konsola ma swoje plusy i PC, a gry które je łączą powinny moim zdaniem działać na takich samych zasadach. W tej sytuacji jesteśmy my pokrzywdzeni, ale przypomnijmy sobie np. FIFĘ 10 na PC, a na konsole ... No tak można się sprzeczać, że przecież FIFA 10 na PC kosztowała około 100 złoty natomiast na PS3 2 razy więcej. Smile Ciężki temat.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości