Liczba postów: 416
Liczba wątków: 14
Dołączył: 05-01-2014
02-05-2014, 00:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-05-2014, 00:29 przez Falko14.)
Z tego co możemy przeczytać w tym o to linku
klik Rockstar po zbawi nas dostępu do Social Club'u w takich grach jak:
Red Read Redemption
Undead Nightmare
Gladiators of the Arena
Grand Theft Auto 4,Episodes From Liberty City oraz Chinatown Wars
Midnight Club: Los Angeles i Midnight Club Los Angeles Complete Edtion
Beaterator
A na smutny koniec gry które zostaną całkiem po zbawione rozgrywki online:
Midnight Club 3: DUB Edition i Midnight Club 3: DUB Edition Remix.
Liczba postów: 1538
Liczba wątków: 534
Dołączył: 02-08-2012
Takie newsy będą się teraz pojawiać coraz częściej w przypadku gier innych studiów. Oznaczać to będzie, że osoby, które dopiero zaczęły przygodę z PS3 nie będą mogły, w przypadku niektórych tytułów, poznać całej ich zawartości. I to jest chyba jedyna wada bycia do tytułu z konsolami, aczkolwiek osobom preferującym tylko single player będzie to bez różnicy.
Liczba postów: 335
Liczba wątków: 4
Dołączył: 12-04-2013
Smutne, ale taka jest kolei rzeczy - gry nie będą mogły być wspierane bez końca i generować straty. A jakby nie patrzeć GTA 4 ma już 6 lat...
Liczba postów: 1103
Liczba wątków: 119
Dołączył: 29-09-2011
Ale z tego co dobrze rozumiem tylko w sumie Midnight Club 3 traci możliwość gry online?
Liczba postów: 1538
Liczba wątków: 534
Dołączył: 02-08-2012
Na razie tak, ale pewnie niedługo będzie się tyczyć pozostałych gier. W każdym razie, jeszcze można grać po sieci w pozostałe gry Rockstara.
Liczba postów: 2376
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
Dlatego, moim zdaniem, lepszym rozwiązaniem jest stawianie serwerów lokalnych. Wtedy producent nic nie musi utrzymywać, ponieważ lobby zakładają gracze.
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Liczba postów: 335
Liczba wątków: 4
Dołączył: 12-04-2013
Ale jakiś system, który zarządzałby całą grą online musi być nawet przy połączeniach bezpośrednich między graczami. Taki do zapisywania statystyk, historii gracza, wyszukiwania oszustów. Mam rację? Od razu uprzedzam, że specem nie jestem
Liczba postów: 2376
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
Zapewne tak, jednak byłoby to tańsze niż utrzymywanie dedyków.
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Liczba postów: 572
Liczba wątków: 50
Dołączył: 24-05-2013
RDR i GTA IV mi szkoda. W resztę nie grałem.
Liczba postów: 335
Liczba wątków: 4
Dołączył: 12-04-2013
(03-05-2014, 12:54)mattek napisał(a): Zapewne tak, jednak byłoby to tańsze niż utrzymywanie dedyków.
Zgadzam się, dostrzegam też jeszcze jeden aspekt. Jeśli rozgrywka oparta jest po połączenie P2P między graczami, a nie o szybki serwer dedykowany to wystarczy że taki host-gracz ma gorszej jakości łącze i reszta graczy już ma problemy z płynnością. Więc jest taniej w późniejszej fazie życia gry, kiedy już na siebie ona nie zarabia, ale jest z kolei pewnie więcej narzekań na średnio działający online w czasie premiery