Nagrywanie gier, problem plików, nagrywania
#1
Witam państwa serdecznie, otóż napotkałem pewien problem przy wypalaniu płyt, przy pobraniu pewnej gry "Apocalypse" oczywiście pobieram pliki dla Europy, po pobraniu gier z Europy [E] zazwyczaj mam pliki .ecm, doczytałem gdzieś na forum że te pliki trzeba przekonwertować na .bin następnie utworzyć ,cue i wypalić normalnie na płytę Alcoholem, gra mi się wypala wszystko jest okej, wkładam płytę do napędu PSX załącza się białe tło z logiem sony następnie wskakuje drugie tło gdzie powinno być logo z playstation lecz jest niepełne i zacina się w tym momencie i dalej się nic nie dzieje.
Nagrywam na płyty Verbatim CD-R przy najmniejszej prędkości Profil Playstation w Alcoholu 120%, na razie pobrałem Crash Bandicoot (USA) w folderze były gotowe pliki bin cue wypaliłem i gra działa i normalnie się włacza. Teraz mam kilka pytań:

1) Czy mam szukać plików do konkretnej gry z rozszerzeniem .bin czy da się to jakoś przekonwertować aby działało?

2) Gdy mam grę powyżej 700 mb? jak ją wypalić? przykładowo mam w pliki .bin ,cue ale widzę ze bin ma powyżej 700 mb dokładnie 786mb szczerze nie wiem co dalej robić, popsułem wczoraj 4 płyty i nie chcę dalej psuć Smile

Dziękuję z góry za pomoc Smile
Odpowiedz
#2
.ecm to skompresowany plik który rozpakowuje się programem unecm.exe, plik .cue tworzysz albo cuemakerem używając MODE2/2352 zamiast MODE1, albo sam w notatniku wpisując np.
FILE "Apocalypse[SLES-00460].bin" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00
gdzie nazwa pliku .bin musi się zgadzać z twoją nazwą pliku .bin, a utworzony plik .cue musi mieć taką samą nazwę jak plik .bin

1. .bin .cue lub .cdd .img .sub to najpopularniejsze formaty cd
2. Gry spokojnie się zmieszczą na płycie CD, jak otworzysz taki plik .bin w ultraiso, to będzie ze 100MB mniej zajmował.
PSX, Xbox, PS2, X360, PSP, GC, Wii, MD, PS TV, SNES, Famiclone, DC, GBA, PS4, DS, PS3, 2DS, XSX
[Obrazek: 1307337.png]
Odpowiedz
#3
Robiłem dokładnie tak jak tutaj pan mówi z tym że w cuemakerze nie użyłem opcji mode2 :C to może byc tego wina?
Odpowiedz
#4
Tak powinien wyglądać poprawny cue do Apocalypse SLES-00460

FILE "Apocalypse (E) (Track 1) [SLES-00460].bin" BINARY
TRACK 01 MODE2/2352
INDEX 01 00:00:00
FILE "Apocalypse (E) (Track 2) [SLES-00460].bin" BINARY
TRACK 02 AUDIO
INDEX 00 00:00:00
INDEX 01 00:02:00

Wypalasz w Imgburn, ustaw tryb nagrywania na DAO/SAO, prędkość 10x i co ważne sprawdź najpierw w emulatorze czy obraz gry jest dobry.
Odpowiedz
#5
Przestawiłem na w cuemakere na mode2 i smiga super, wypalam kolejną gre po przekonwertowaniu i zobaczymy Co to będzie Big Grin

Przy nagrywaniu Driver 2 nagrywałem Alcoholem i niestety najmniejsza prędkosc tam była x16 i klatkuje mi strasznie w niektórych momentach gry :/
Odpowiedz
#6
Driver 2 ma czasami spadki klatek, ta gra już tak ma, najlepiej zawsze używać gier NTSC które przeważnie lepiej działają.
PSX, Xbox, PS2, X360, PSP, GC, Wii, MD, PS TV, SNES, Famiclone, DC, GBA, PS4, DS, PS3, 2DS, XSX
[Obrazek: 1307337.png]
Odpowiedz
#7
Super, tak czy siak tomx1989 pomogłeś kluczowo Smile Jedna malutka rzecz komplikowała czyli tworzenie .cue Smile Dziękuje
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nagrywanie gier PSX - słabe płyty, laser czy może coś źle robię? agenttomek99 1 2043 17-12-2018, 19:49
Ostatni post: tomx1989
  Gryzące się stany gier ? Iksar 11 6622 04-11-2015, 13:01
Ostatni post: Iksar
  Nagrywanie gier na Psx Filip_Rataj08 6 6776 21-04-2013, 09:34
Ostatni post: Filip_Rataj08
  Konwersja gier z PS1 NTSC na PAL zaku.1928 2 4493 16-10-2012, 16:40
Ostatni post: Snake
  Nagrywanie gier z internetu na PSX kernora 1 2349 30-09-2012, 09:25
Ostatni post: Draco

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości