Liczba postów: 84
Liczba wątków: 7
Dołączył: 23-08-2011
Witam od kilku dni mam psp 1003 z softem 6.37. I mam pytani czy można ja przerobić trwale/nietrwale bez baterii pandory. Dodam że pod baterią pisze że jest to wersja 6D cokolwiek to znaczy. przeczytałem tutorial o przeróbce 6.60 PRO B10 Ale nie ma nic mowy o 6.37. z góry dzięki za odp.
Liczba postów: 1103
Liczba wątków: 119
Dołączył: 29-09-2011
A próbowałeś zmienić przeróbkę na 6.60 PRO? To tylko kilka mb, a może rozwiązać problem. Sformatuj tylko najpierw kartę. Zwróc uwagę na system zapisu pliki. Czy to jest FAT czy NTFS
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Zaktualizuj sobie PSP do softu 6.60, który jest dostępny na oficjalnej stronie Sony, a następnie przerób konsolkę według tutoriala z naszego forum. Wszystko będzie działać jak marzenie.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 7
Dołączył: 23-08-2011
Aha, to dzięki za odp. Ale gdzieś słyszałem że mogą być problemy z starą płytom główną. teraz czekam na kartę pamięci. Ale żeby zainstalować softa 6.60 PRO nie trzeba mieć baterii pandory?
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Nie trzeba mieć. Wystarczy zainstalować soft i będzie po wszystkim. Teoretycznie jest to przeróbka nie trwała czyli po wyłączeniu konsoli znika jednak po ponownym włączeniu konsoli wystarczy włączyć ją jeszcze raz (co trwa 3 sekundy) i znów masz przerobioną konsolę. Problemy z płytą główną pojawiają się przy przeróbce trwałej i to dopiero w niektórych konsolach 200x.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 7
Dołączył: 23-08-2011
Aha, dzięki za odp. Mam jeszcze pytanie z innej beczki jaką najlepiej kupić kartę pamięci, bo są adaptery z micro sd na pro duo, co jest dużo tańsze ale nie ma tam nic o magic gate, a jak słyszałem to jeśli w ps2 założymy kartę pamięci bez magic gate to nie można zapisywać gier z ps2. Czy w PSP będzie tak samo że po założeniu karty bez magic gate, to nie będzie można zapisywać stanów gry z psp?
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
PSP jest bardziej liberalne pod tym względem, wystarczy adapter i karta microSD. Ja mam na codzień do czynienia z takim zestawem i nie ma najmniejszych problemów zarówno z zapisywaniem gier jak i z uruchamianiem gier z karty.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 7
Dołączył: 23-08-2011
23-12-2012, 16:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-12-2012, 16:35 przez MARCIN.)
Aha. Wielkie dzięki za odp.
PS. Mam, jeszcze jedno pytanie, czy można przy tej przeróbce "PRO B-10"
Można złapać bricka. Słyszałem że ponoć w FATach ten problem nie występuje, to prawda?
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Rób wszystko według instrukcji, a nie złapiesz bricka. Pamiętaj o tym żeby bateria była naładowana na 100%.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 84
Liczba wątków: 7
Dołączył: 23-08-2011
A teraz oglądałem na youtube film z przeróbki, na którym była stała wersja 6.60 PRO-B10. Ale tam w katalogu memory stick był jeszcze plik "CIPL flasher" to dzięki temu plikowi to stała przeróbka?.
Tu proszę link do filmu.
http://www.youtube.com/watch?v=5V5csjM4MSE