Liczba postów: 546
Liczba wątków: 37
Dołączył: 16-07-2016
01-01-2018, 11:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-08-2018, 21:17 przez Jolek.)
PS2NetBox stworzone jest dla sprzętu PS2, do korzystania z niego poprzez port sieciowy.
Urządzenie to może być używane z wszystkimi konsolami do grania w gry PS2.
Wspiera 2,5" SATA HDD.
Urządzenie wyposażone jest w oprogramowanie ( wygląda na jakiś mod OPL),
które umożliwia łatwe zarządzanie grami.
![[Obrazek: s-l1600.png]](https://s13.postimg.cc/o5q58m4fb/s-l1600.png)
![[Obrazek: s-l1600_3.png]](https://s13.postimg.cc/p9a9klc7r/s-l1600_3.png)
![[Obrazek: s-l1600_5.png]](https://s13.postimg.cc/9nsy0oxpj/s-l1600_5.png)
![[Obrazek: s-l1600_9.png]](https://s18.postimg.cc/4e19dkkt5/s-l1600_9.png)
Oficjalna strona sprzętu:
http://www.abittop.com/2018/03/20/ps2netbox-2/.
Oficjalne forum:
https://assemblergames.com/threads/ps2ne...ter.67985/.
Zmodyfikowany OPL z 30.03.2018:
https://www.playstationforum.pl/showthre...#pid231530.
Wideo pokazujące jak wgrać i odpalić gry z PS1\PS2 oraz inne programy:
https://www.youtube.com/watch?v=pMtheDERmdo.
Inne adaptery\modyfikacje można znaleźć tutaj:
PS2USB network adapter dla 3xxxx/5xxxx PS2,
SATA adaptor for PS2 network adaptor support 2.5"/3.5" SATA HDD.
UWAGA: Sprzęt a raczej "jego" oprogramowanie nie jest już aktualizowane.
Ostatnia aktualizacja miała miejsce 30.03.2018.
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Następne urządzenie które bardzo łatwo można zastąpić. Obecnie bardzo dużo routerów, nawet tych dawanych przez dostawców internetu, ma możliwość podłączenia dysku w obudowie USB który będzie dzięki temu dostępny w sieci. Mając taki router, wystarczy podłączyć dysk i voila, gotowe. Nawet kupując wszystkie komponenty od zera (router i obudowa USB), wyjdzie to znacznie poniżej $80.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 37
Dołączył: 16-07-2016
25-01-2018, 19:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-01-2018, 19:22 przez Jolek.)
Zastąpić można ale czy będzie szybciej to nie wiem, na razie z testów wynika, że to urządząnko jest szybkie, "prawie" tak szybkie jak iHDD.
Np MGS2: Substance nie muli podczas przydługich filmików.
Nie wiem o co chodzi ale nie korzysta to z SMB:
https://assemblergames.com/threads/netwo...ost-962248.
W razie czego udostępniono materiał wideo jak odpalić gry PS1 na tym sprzęciku:
https://youtu.be/pMtheDERmdo?t=10m30s.
Dla gier PS2 należy obejrzeć materiał od początku.
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
(25-01-2018, 19:22)fera2 napisał(a): Zastąpić można ale czy będzie szybciej to nie wiem, na razie z testów wynika, że to urządząnko jest szybkie, "prawie" tak szybkie jak iHDD.
Np MGS2: Substance nie muli podczas przydługich filmików.
Nie wiem o co chodzi ale nie korzysta to z SMB:
https://assemblergames.com/threads/netwo...ost-962248.
W razie czego udostępniono materiał wideo jak odpalić gry PS1 na tym sprzęciku:
https://youtu.be/pMtheDERmdo?t=10m30s.
Dla gier PS2 należy obejrzeć materiał od początku.
Oczywiście że będzie. To wszystko zależy od użytych komponentów. Dobry router i/lub NAS i masz problem z głowy.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 37
Dołączył: 16-07-2016
(25-01-2018, 19:48)Draco napisał(a): Oczywiście że będzie. To wszystko zależy od użytych komponentów. Dobry router i/lub NAS i masz problem z głowy.
Tak jak napisałem wcześniej nie wiem na czym polega ta magia ale to urządzonko nie korzysta z SMB, tylko z jakiegoś innego sposobu.
Gry ładują się podobnie jak z HDD, więc pewnie w żadnym przerywniku FMV nie ma klatkowania\cięcia.
W związku z tym, że nie jest to SMB kompatybilność powinna być nawet większa.
No i można uruchamiać gry z PS1 bez problemu.
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 1022
Liczba wątków: 0
Dołączył: 30-06-2011
26-01-2018, 00:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-01-2018, 00:32 przez tomx1989.)
(25-01-2018, 19:48)Draco napisał(a): Oczywiście że będzie. To wszystko zależy od użytych komponentów. Dobry router i/lub NAS i masz problem z głowy. Sprzęt nie ma zbytnio wpływu na prędkości, a przynajmniej nie przy OPL, gdzie prędkości dla SMB to ok. 800KB/s w porywach 1,2MB/s, w porównaniu z 6MB/s tego urządzenia to spora różnica. Przez lata w kwestii prędkości SMB nic się nie zmieniało, dopiero kiedy wyskoczył chińczyk z własnym pomysłem, okazało się że można lepiej. Wcześniej jedynie hdl sever był wstanie wyciągnąć 5MB/s(tu już sprzęt ma znaczenie), ale nikt protokołu UDP nie wykorzystał w OPL.
fera2 napisał(a):No i można uruchamiać gry z PS1 bez problemu. A normalnie są z tym jakieś problemy? Kiedyś bez problemów można było odpalać z USB i HDD, później jeszcze doszło SMB, którego już nie sprawdzałem, a od 2 lat się tym nie bawiłem.
PSX, Xbox, PS2, X360, PSP, GC, Wii, MD, PS TV, SNES, Famiclone, DC, GBA, PS4, DS, PS3, 2DS, XSX
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Sam protokół SMB (pomijając zastosowanie w PS2) osiąga normalne prędkości. To implementacja na platformie może haczyć i nikt jej nie naprawił. Chciałbym zobaczyć ten sprzęt bo coś mi się wydaje że "chińczyk" po prostu poprawił implementacje Samby lub użył NFS i nikomu się nie pochwalił.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 37
Dołączył: 16-07-2016
28-01-2018, 13:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-01-2018, 13:20 przez Jolek.)
(26-01-2018, 00:29)tomx1989 napisał(a): A normalnie są z tym jakieś problemy? Kiedyś bez problemów można było odpalać z USB i HDD, później jeszcze doszło SMB, którego już nie sprawdzałem, a od 2 lat się tym nie bawiłem.
Można, ale jest z tym trochę zabawy.
Na karcie pamięci (slot 1) w katalogu POPSTARTER wrzucamy:
Kod: IPCONFIG.DAT
SMBCONFIG.DAT
poweroff.irx
ps2dev9.irx
ps2ip.irx
ps2smap.irx
smbman.irx
smsutils.irx
Ewentualnie jeszcze (aby mieć ikonę POPStartera zamiast "uszkodzonych danych"):
Kod: icon.sys
popstarter.icn
w pliku Wpisujemy adres:
Kod: PC IP-ADDRESS [odstęp] NETMASK [odstęp] GATEWAY
np:
Kod: 192.168.1.130 255.255.255.0 192.168.1.1
W pliku:
Należy wpisać:
Kod: PC IP ADDRESS [odstęp] Udostępniony folder dla OPL
np:
Potrzebny będzie "POPStarter POOF Project",
trzeba utworzyć plik W nim wpisujemy nazwy gier (co zbytnio wygodne nie jest):
Kod: Gra=smb:/POPS/SB.Gra.ELF
Dalej w ustawieniach sieciowych OPL konfigurujemy połączenie z PC.
Zamiast "POPStarter POOF Project" można wrzucić "ELFy" (np SB.GRA.ELF) na USBHDD lub iHDD i uruchomić za pomocą u\wLe, ale chyba za bardzo mija się to z celem.
Za pomocą tego urządzonka wystarczy wrzucić tylko obrazy (VCD) na dysk i zmodyfikowany OPL
sam je znajdzie bez konieczności tworzenia jakiegokolwiek pliku w dodatkowej zakładce dla gier PS1,
więc cały proces jest na pewno wygodniejszy
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 1022
Liczba wątków: 0
Dołączył: 30-06-2011
No to rzeczywiście jest to wygodniejsze, dzięki za wyjaśnienie
PSX, Xbox, PS2, X360, PSP, GC, Wii, MD, PS TV, SNES, Famiclone, DC, GBA, PS4, DS, PS3, 2DS, XSX
Liczba postów: 546
Liczba wątków: 37
Dołączył: 16-07-2016
Tak z ciekawości wrzucam fork OPL dla PS2NetBox z 30.03.2018.
W końcu trochę ten angielski się poprawił:
http://www.mediafire.com/file/7hzhzll8vn...0_03_18.7z.
Jak mogę, to pomogę.
|