Witam,
Mam pewien problem z PRAM. Mianowicie odkupiłem 2 miesięczną konsolę (na gwarancji). Okazało się że posiada ona fabryczną wadę czyli bardzo głośne chodzenie napędu. Nie tylko podczas wczytywania danych ale przez cały czas użytkowania, czy to gram w grę czy też oglądam film. Problem oczywiście nie występuje podczas gdy gra instaluje się na dysku np. Max Payne 3. Więc gdy ów problem mnie zirytował (2 dni po otrzymaniu konsoli) zapakowałem ją i wysłałem na gwarancję do PRAM. Po kilku dniach konsola wróciła "odnowiona". Jednak problem z którym ją wysłałem nie ustał tylko się nasilił. Zapakowałem więc konsolę tego samego dnia wraz z dwoma płytami aby mieli na czym sprawdzić i odesłałem jako reklamację. Dzisiaj otrzymałem konsolę z powrotem. Odpakowuje podłączam i... Problem jest jeszcze bardziej nieznośny niż na początku a konsola znów "odnowiona". Moje pytanie brzmi. Czy mogę od nich żądać wymiany konsoli na nową czy muszę znów wysyłać na reklamację? Konsolę kupiłem miesiąc temu a spędziłem przy niej max. 2 godziny.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Załączam również link jak "brzmi" mój problem. Dodam tylko ,że na mojej konsoli występuje w większej częstotliwości i we wszystkich grach.
Pozdrawiam,
HansKloss91PL
Mam pewien problem z PRAM. Mianowicie odkupiłem 2 miesięczną konsolę (na gwarancji). Okazało się że posiada ona fabryczną wadę czyli bardzo głośne chodzenie napędu. Nie tylko podczas wczytywania danych ale przez cały czas użytkowania, czy to gram w grę czy też oglądam film. Problem oczywiście nie występuje podczas gdy gra instaluje się na dysku np. Max Payne 3. Więc gdy ów problem mnie zirytował (2 dni po otrzymaniu konsoli) zapakowałem ją i wysłałem na gwarancję do PRAM. Po kilku dniach konsola wróciła "odnowiona". Jednak problem z którym ją wysłałem nie ustał tylko się nasilił. Zapakowałem więc konsolę tego samego dnia wraz z dwoma płytami aby mieli na czym sprawdzić i odesłałem jako reklamację. Dzisiaj otrzymałem konsolę z powrotem. Odpakowuje podłączam i... Problem jest jeszcze bardziej nieznośny niż na początku a konsola znów "odnowiona". Moje pytanie brzmi. Czy mogę od nich żądać wymiany konsoli na nową czy muszę znów wysyłać na reklamację? Konsolę kupiłem miesiąc temu a spędziłem przy niej max. 2 godziny.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Załączam również link jak "brzmi" mój problem. Dodam tylko ,że na mojej konsoli występuje w większej częstotliwości i we wszystkich grach.
Pozdrawiam,
HansKloss91PL