15-06-2014, 12:29
Witam mam jeden problem z internetem mobilnym, mam nadzieję że ktoś mi pomoże o ile się zna.
We wtorek internet z Play'a na iPadzie i Macbooku działał normalnie, natomiast następnego dnia ani na iPadzie nie działał, ani na Macbooku. Oczywiście byłem to zgłosić w Play'u. Pani wymieniła kartę SIM i wyszło, że nie działa modem USB, sprawdzała kartę na swoim telefonie i internet działał, dała mi zastępczy modem USB.
Po przyjsciu do domu, na iPadzie dalej internet nie działa, z Macbookiem to samo. Konfigurowałem wszystko, jak trzeba i nic. Kupiłem starter z internetem i też nic, jednakże na karcie z Orange na iPadzie internet działa lub na Red Bull Mobile, ale na RBM jest tylko Edge i nie działa zbyt szybko.
Dodam, że iPad ma iOS8 w wersji testowej i wcześniej wszystko działało, a na Macbooku jest OSX Mavericks. Bardziej zalezy mi na dzialaniu internetu na iPadzie.
Sprawdzałem to także na netbooku z Windows 7 i Linuksem. Na Windowsie nawet nie chce się połączyć, a na Linuksie próbuje się łączyć, ale po jakimś czasie przestaje i dostepu do internetu nie ma.
Proszę o pomoc.
We wtorek internet z Play'a na iPadzie i Macbooku działał normalnie, natomiast następnego dnia ani na iPadzie nie działał, ani na Macbooku. Oczywiście byłem to zgłosić w Play'u. Pani wymieniła kartę SIM i wyszło, że nie działa modem USB, sprawdzała kartę na swoim telefonie i internet działał, dała mi zastępczy modem USB.
Po przyjsciu do domu, na iPadzie dalej internet nie działa, z Macbookiem to samo. Konfigurowałem wszystko, jak trzeba i nic. Kupiłem starter z internetem i też nic, jednakże na karcie z Orange na iPadzie internet działa lub na Red Bull Mobile, ale na RBM jest tylko Edge i nie działa zbyt szybko.
Dodam, że iPad ma iOS8 w wersji testowej i wcześniej wszystko działało, a na Macbooku jest OSX Mavericks. Bardziej zalezy mi na dzialaniu internetu na iPadzie.
Sprawdzałem to także na netbooku z Windows 7 i Linuksem. Na Windowsie nawet nie chce się połączyć, a na Linuksie próbuje się łączyć, ale po jakimś czasie przestaje i dostepu do internetu nie ma.
Proszę o pomoc.
![[Obrazek: 18126.png]](https://card.exophase.com/2/0/18126.png)