17-10-2010, 20:41
Witam!
Od razu powiem, ze jestem ogólnie zieloną osobą w sprawach technicznych
mój problem dotyczy tego, ze gdy próbuje zagrać w jakaś grę online, zawsze wyskakują błędy: "błąd sieci", "sprawdź połączenie sieciowe" itp. W grach od EA Sports nawet nie mogę się zalogować na konto. (Dodam tylko, ze w PSN oczywiście jestem zalogowany) Problem ten mam od 2 tygodni przy czym wcześniej mogłem grać. Dzwoniłem już na pomoc techniczna Playstation i dowiedziałem się, ze z ich strony wszystko jest w porządku, a problem tkwi w po blokowanych portach. Dostałem nr. portów TCP i UDP, które muszą być odblokowane, jednak nie mam zielonego pojęcia jak je odblokować oraz gdzie w ogóle można to zrobić. Dodam tylko, ze Internet mam w Neostradzie, używam router'a Netgear DGN1000, mój system operacyjny to Windows XP. Czy ktoś może mi pomóc?
Od razu powiem, ze jestem ogólnie zieloną osobą w sprawach technicznych
