Problem numer 80710092
#1
Witam, przeszukałem to forum i nie było w nim rozwiązania które by u mnie zadziałało. Ustawiłem porty na 8.8.8.8 i 8.8.4.4 i nic z tego. Ma ktoś jakiś pomysł ?
Odpowiedz
#2
Spróbuj jeszcze:
208.67.222.222
208.67.220.220

Zadzwoń też do dostawcy, może coś u nich przestawione. A w ogóle to co to za dostawca - Multimedia?
Odpowiedz
#3
Te porty też nie działają. A chodzi Ci o dostawcę internetu ?

EDIT

Bo generalnie w testach na konsoli internet działa tylko się nie łączy z Playstation network Mogłby mi ktoś pokrótce wytłumaczyć co trzeba zrobić według tego pana ? http://www.youtube.com/watch?v=RiFBUuDJfJc
Odpowiedz
#4
Według niego:
1) Go to your Settings (USTAWIENIA)
2) Scroll down to "Network Settings" (USTAWIENIA SIECI)
3) Disable Media Server Connection (WYŁĄCZ POŁĄCZENIA MEDIA SERWERÓW)
4) Go sign in, Your done. (POWINNO DZIAŁAĆ)

Tylko ja też mam teraz problemy z siecią SONY może coś kombinują. Na BD nie mogę odpalić w ogóle SEN Sad
Odpowiedz
#5
Nie działa ;( Znam przypadek w którym to trwało aż 3 miesiące, do czaku gdy koleś poprostu wywalił konsolę.
Odpowiedz
#6
Nie panikuj, prawdopodobnie PSN padło lub coś robią. Nie jesteś jedyny któremu nie działa.
Odpowiedz
#7
Powinni informować oficjalnie o takich rzeczach, a nie ludzie się denerwują bez powodu. To działa na zasadzie "Jeden ma, drugi nie" ?

Już działa. Wyskoczyła łatka i śmiga jak nowe.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PS3 podłączona przez Wi-Fi - błąd 80710092 majcher87 6 16115 24-08-2014, 12:21
Ostatni post: Kratos

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości