Pirackie save'y a oryginalne gry
#1
Witam, mam zamiar kupić oryginalną grę San Andreas, bo grając na kopii boję sie o laser (który już powoli szwankuje). Problem w tym, że w pirackiej wersji już daleko zaszedłem, a słyszałem, że oryginalne gry nie czytają "pirackich" save'ów. Czy to prawda? Jeśli tak, to można jakoś przekonwertować te save'y z pirata, żeby można było grać na oryginale?

Proszę o szybką pomoc.
Odpowiedz
#2
nieprawda a już lepiej jest grac na nowym piracie niż na starym porysowanym oryginale .
ps2 slim SCPH75004 ,1dualschock,8mb sony z FMCB,64mb,kabel component, kamera-eye toy .
Odpowiedz
#3
(22-06-2010, 13:28)adams1001 napisał(a): Witam, mam zamiar kupić oryginalną grę San Andreas, bo grając na kopii boję sie o laser (który już powoli szwankuje). Problem w tym, że w pirackiej wersji już daleko zaszedłem, a słyszałem, że oryginalne gry nie czytają "pirackich" save'ów. Czy to prawda? Jeśli tak, to można jakoś przekonwertować te save'y z pirata, żeby można było grać na oryginale?

Proszę o szybką pomoc.


Sztab Antypiracki informuje, że uzyskanie programu komputerowego (gry komputerowej) bez licencji (bez zgody podmiotu uprawnionego) – np. jego ściągnięcie lub instalacja w komputerze – w celu osiągnięcia korzyści majątkowej podlega odpowiedzialności karnej w postaci kary pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat. Sprawca musi się także liczyć z obowiązkiem naprawienia szkody.

Podstawa prawna: art. 278 § 2 Kodeksu karnego.

Ponadto czyn taki podlega odpowiedzialności cywilnej przewidzianej w art. 79 ust. 1 ustawy o prawie autorskimi i prawach pokrewnych, w tym obowiązku zapłaty potrójnej wysokości stosownego wynagrodzenia (opłaty licencyjnej) – jeśli naruszenie ma charakter zawiniony – lub podwójnej wysokości, jeśli jest niezawinione a także wydania uzyskanych korzyści.
Odpowiedz
#4
Żeby save'y zadziałały obie gry, zarówno kopia jak i oryginał muszą być w tym samym systemie. Oryginał najprawdopodobniej kupisz w PALu, jeżeli kopia na której grasz również jest w PALu save'y będą pasować, w innym wypadku zapisy stanu gry nie będą rozpoznawane przez grę. Nie wykluczam że może być jakiś sposób konwersji saveów pod gry NTSC na te działające w systemie PAL, jednak jak na razie nie spotkałem się z takim programem.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360

[Obrazek: XsKg1.gif]
[Obrazek: 1N8cslJ.jpg]
Odpowiedz
#5
(22-06-2010, 14:25)citek123 napisał(a): nieprawda a już lepiej jest grac na nowym piracie niż na starym porysowanym oryginale .

Ja oryginała kupiłem już nowego, nie używanego i od razu widać różnicę. Laser nie pracuje tak ciągle, jak na piracie.
8draco8 napisał(a):Żeby save'y zadziałały obie gry, zarówno kopia jak i oryginał muszą być w tym samym systemie. Oryginał najprawdopodobniej kupisz w PALu, jeżeli kopia na której grasz również jest w PALu save'y będą pasować, w innym wypadku zapisy stanu gry nie będą rozpoznawane przez grę. Nie wykluczam że może być jakiś sposób konwersji saveów pod gry NTSC na te działające w systemie PAL, jednak jak na razie nie spotkałem się z takim programem.
No, widocznie miałem pirata w NTSC, bo save'y nie działają :/. Dzięki za pomoc.

Jeśli ktoś wie coś o tej konwersji save'ów, to proszę o info.
Odpowiedz
#6
Odpal uLaunchELF na PS2, wejdź na kartę pamięci i zmień nazwę folderu oraz głównego pliku z save z NTSC na PAL

GTA SA (NTSC):
SLUS-20946

GTA SA (PAL):
SLES-52541
[Obrazek: ipmwpf.jpg]
Odpowiedz
#7
Ty "Sztab Antypiracki", chciałem ci powiedzieć, że zgodnie z artykułem jakimś tam ( nie pamiętam jakim ) pliki, które posiadają prawa autorskie można przechowywać przez 24h od momentu pobrania, przed upłynięciem 24h należy je usunąć, lub zniszczyć. Piracka kopia gry jest w pełni legalna, jeżeli ma się jej oryginał. Gdyby piraty były zakazane, to wszystkie strony internetowe posiadające takie piraty były by zamknięte, a tak nie jest.
Odpowiedz
#8
(24-06-2010, 00:15)Gnapek napisał(a): Odpal uLaunchELF na PS2, wejdź na kartę pamięci i zmień nazwę folderu oraz głównego pliku z save z NTSC na PAL

GTA SA (NTSC):
SLUS-20946

GTA SA (PAL):
SLES-52541

Tylko że ten piracki save już ma w nazwie te SLES-52541 (a dokładnie nazywa się BESLES-52541GTA50000). Ma to jakieś znaczenie, jeśli używałem kodów na tym savie?
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  God of War save error Jemdzem311 20 8615 31-07-2015, 18:09
Ostatni post: Spaidi
  Szukam save'a do gry... (temat ogólny) Mr.Q 16 21525 14-07-2015, 17:13
Ostatni post: Makaveli
  Kopiowanie save'a Gran Turismo 6 haloosien 1 2139 07-06-2015, 08:30
Ostatni post: VortaL
  save do dragon ball lenovo 3 2850 20-05-2015, 16:48
Ostatni post: KungLao
  Gta Sa save Konmat1998 6 3638 29-01-2015, 12:48
Ostatni post: Berion
  god of war 1 save clarus 8 4539 16-10-2013, 16:18
Ostatni post: ADR10
  god of war 2 pomoc save thomaszip 2 2636 25-04-2013, 19:02
Ostatni post: thomaszip
  save do god of war thomaszip 11 5393 10-04-2013, 14:21
Ostatni post: thomaszip

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości