Liczba postów: 28
Liczba wątków: 5
Dołączył: 20-12-2009
Witam, mam zamiar kupić oryginalną grę San Andreas, bo grając na kopii boję sie o laser (który już powoli szwankuje). Problem w tym, że w pirackiej wersji już daleko zaszedłem, a słyszałem, że oryginalne gry nie czytają "pirackich" save'ów. Czy to prawda? Jeśli tak, to można jakoś przekonwertować te save'y z pirata, żeby można było grać na oryginale?
Proszę o szybką pomoc.
Liczba postów: 579
Liczba wątków: 10
Dołączył: 24-11-2009
nieprawda a już lepiej jest grac na nowym piracie niż na starym porysowanym oryginale .
ps2 slim SCPH75004 ,1dualschock,8mb sony z FMCB,64mb,kabel component, kamera-eye toy .
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: 09-12-2009
(22-06-2010, 13:28)adams1001 napisał(a): Witam, mam zamiar kupić oryginalną grę San Andreas, bo grając na kopii boję sie o laser (który już powoli szwankuje). Problem w tym, że w pirackiej wersji już daleko zaszedłem, a słyszałem, że oryginalne gry nie czytają "pirackich" save'ów. Czy to prawda? Jeśli tak, to można jakoś przekonwertować te save'y z pirata, żeby można było grać na oryginale?
Proszę o szybką pomoc.
Sztab Antypiracki informuje, że uzyskanie programu komputerowego (gry komputerowej) bez licencji (bez zgody podmiotu uprawnionego) – np. jego ściągnięcie lub instalacja w komputerze – w celu osiągnięcia korzyści majątkowej podlega odpowiedzialności karnej w postaci kary pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat. Sprawca musi się także liczyć z obowiązkiem naprawienia szkody.
Podstawa prawna: art. 278 § 2 Kodeksu karnego.
Ponadto czyn taki podlega odpowiedzialności cywilnej przewidzianej w art. 79 ust. 1 ustawy o prawie autorskimi i prawach pokrewnych, w tym obowiązku zapłaty potrójnej wysokości stosownego wynagrodzenia (opłaty licencyjnej) – jeśli naruszenie ma charakter zawiniony – lub podwójnej wysokości, jeśli jest niezawinione a także wydania uzyskanych korzyści.
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Żeby save'y zadziałały obie gry, zarówno kopia jak i oryginał muszą być w tym samym systemie. Oryginał najprawdopodobniej kupisz w PALu, jeżeli kopia na której grasz również jest w PALu save'y będą pasować, w innym wypadku zapisy stanu gry nie będą rozpoznawane przez grę. Nie wykluczam że może być jakiś sposób konwersji saveów pod gry NTSC na te działające w systemie PAL, jednak jak na razie nie spotkałem się z takim programem.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 5
Dołączył: 20-12-2009
23-06-2010, 08:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2010, 08:46 przez adams1001.)
(22-06-2010, 14:25)citek123 napisał(a): nieprawda a już lepiej jest grac na nowym piracie niż na starym porysowanym oryginale .
Ja oryginała kupiłem już nowego, nie używanego i od razu widać różnicę. Laser nie pracuje tak ciągle, jak na piracie.
8draco8 napisał(a):Żeby save'y zadziałały obie gry, zarówno kopia jak i oryginał muszą być w tym samym systemie. Oryginał najprawdopodobniej kupisz w PALu, jeżeli kopia na której grasz również jest w PALu save'y będą pasować, w innym wypadku zapisy stanu gry nie będą rozpoznawane przez grę. Nie wykluczam że może być jakiś sposób konwersji saveów pod gry NTSC na te działające w systemie PAL, jednak jak na razie nie spotkałem się z takim programem. No, widocznie miałem pirata w NTSC, bo save'y nie działają :/. Dzięki za pomoc.
Jeśli ktoś wie coś o tej konwersji save'ów, to proszę o info.
Liczba postów: 88
Liczba wątków: 34
Dołączył: 15-09-2008
24-06-2010, 00:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-06-2010, 00:15 przez Gnapek.)
Odpal uLaunchELF na PS2, wejdź na kartę pamięci i zmień nazwę folderu oraz głównego pliku z save z NTSC na PAL
GTA SA (NTSC):
SLUS-20946
GTA SA (PAL):
SLES-52541
Liczba postów: 115
Liczba wątków: 20
Dołączył: 01-02-2010
30-06-2010, 16:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-06-2010, 16:52 przez MORFEUSZ.)
Ty "Sztab Antypiracki", chciałem ci powiedzieć, że zgodnie z artykułem jakimś tam ( nie pamiętam jakim ) pliki, które posiadają prawa autorskie można przechowywać przez 24h od momentu pobrania, przed upłynięciem 24h należy je usunąć, lub zniszczyć. Piracka kopia gry jest w pełni legalna, jeżeli ma się jej oryginał. Gdyby piraty były zakazane, to wszystkie strony internetowe posiadające takie piraty były by zamknięte, a tak nie jest.
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 5
Dołączył: 20-12-2009
02-07-2010, 13:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-07-2010, 13:22 przez adams1001.)
(24-06-2010, 00:15)Gnapek napisał(a): Odpal uLaunchELF na PS2, wejdź na kartę pamięci i zmień nazwę folderu oraz głównego pliku z save z NTSC na PAL
GTA SA (NTSC):
SLUS-20946
GTA SA (PAL):
SLES-52541
Tylko że ten piracki save już ma w nazwie te SLES-52541 (a dokładnie nazywa się BESLES-52541GTA50000). Ma to jakieś znaczenie, jeśli używałem kodów na tym savie?
|