OPL zatrzymuje się na żółtym kolorze
#11
Tylko po co dzielić gry, skoro można wrzucić je w całości w ich podstawowym formacie czyli iso. Jeden plik to brak fragmentacji, mniej plików to porządek na penie i nie trzeba używać żadnych dodatkowych programów do dzielenia obrazów.

Po co mam pisać do Retro Gaming Rooma skoro to osoba która dopiero zaczyna zabawę z PS2, na tym forum jak i podobnych są osoby które zajmują się tym od lat i jeżeli będę pisał głupoty to na pewno mnie poprawią. Filmiki na youtube nie są wiarygodnymi źródłami.

To nie żadne pakowanie 1GB w 1MB, tylko sztuczne powiększenie tego pliku, pewnie po to żeby nagrać go jako DVD. Tak samo obrazy gier z Gamecuba czy X360 zawsze zajmują tyle samo miejsca, a są sztucznie powiększane przeważnie ze względu na zabezpieczenia konsoli.
PSX, Xbox, PS2, X360, PSP, GC, Wii, MD, PS TV, SNES, Famiclone, DC, GBA, PS4, DS, PS3, 2DS, XSX
[Obrazek: 1307337.png]
Odpowiedz
#12
Michal_burnout napisał(a):Wtrącę się- jak 1GB w 1MB? Nie ma(jeszcze) takiej możliwości.

Zaktualizuj informacje KGB Archiver potrafi tak spakować. Przykład GTA SA w paczce ok 1MB co prawda rozpakowuje parę godzin, ale nie zmienia to faktu, że istnieje taka możliwość.

P.S. dokładnie 64KB
http://chomikuj.pl/Rafaelo123/Gry/Mocno+...818164.kgb
PS SCPH-102
PS SCPH-5502
PS2 SCPH-77004
PS2 SCPH-39004
PS3 CECHL04
PS4 CUH-1116A
PSP 3004
PSP 1004
XBOX v1.1
XBOX 360 slim (Corona)
XBOX 360 (Falcon)
Terminator BS-500AS
Wii RVL-101
Commodore 64 (W trakcie odrestaurowania)
SEGA Master System II (W trakcie odrestaurowania)


==================================================
[Obrazek: 1181373.png]

Odpowiedz
#13
Nie nie istnieje, to po prostu nie dziala. Mity o KGB Archiver krazyly juz 10 lat temu. Nie da sie spakowac 4GB w 1MB. W obrazie plyty jest za malo powtarzalnosci zeby mozna bylo opisac ja odwracalnym algorytmem. Najwieksze osiagi w pakowaniu otrzymujesz pakujac pliki tekstowe, nie otrzymasz natomiast takich wynikow przy pakowaniu juz skompresowanych plikow jakimi sa wszelkiego rodzaju jpg, avi, mp3 i pliki binarne skladajace sie na obraz gry. Przy duzych plikach tekstowych mozesz uzyskac plik okolo 6x mniejszy (pakujac 134GB plik tekstowy otrzymuje okolo 20GB tar.gz, pewnie da sie zejsc jeszcze kilka GB z tego ale do moich potrzeb tar.gz jest optymalny z kilku powodow). Rozpakowanie takiego pliku trwa skromne 2 godziny na 4 rdzeniowym i5.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360

[Obrazek: XsKg1.gif]
[Obrazek: 1N8cslJ.jpg]
Odpowiedz
#14
To wytłumacz mi jakim cudem GTA SA spakowane jest do 64KB i po paru godzinnym rozpakowaniu działa bez problemu?? (sam korzystałem)
PS SCPH-102
PS SCPH-5502
PS2 SCPH-77004
PS2 SCPH-39004
PS3 CECHL04
PS4 CUH-1116A
PSP 3004
PSP 1004
XBOX v1.1
XBOX 360 slim (Corona)
XBOX 360 (Falcon)
Terminator BS-500AS
Wii RVL-101
Commodore 64 (W trakcie odrestaurowania)
SEGA Master System II (W trakcie odrestaurowania)


==================================================
[Obrazek: 1181373.png]

Odpowiedz
#15
To ogarnij to, plik 1GB spakowany do 1MB wypakowujący się PeaZipem 28 sekund!
http://sksapps.com/launchers/uLaunchELF_v4.37_DVD.zip
Odpowiedz
#16
Tak jak myślałem, "uLaunchELF_v4.37_DVD.zip" to jest przygotowany obraz płyty, plik dummy zajmuje 1GB, prawdziwe pliki(2) zajmują 378kb. Wypakowanie 14s WinRarem (także kamasikx Ty wypróbuj ile WR czasu Ci rozpakuje) , ponownie spakowałem WinRarem w największym stopniu kompresji 892KB a zajmował 1.35MB... Smile

Co do KGB Archiver, te GTA musiałbym przetestować czy wypakowane działa ale 7 godzin to szybciej pobrać pełna wersje(679.8MB) Po drugie plik mp3 o wadze 3,25MB w stopniu ekstremalny(maksymalny wywala error i zamyka program) zajął 3min10s i ma wagę 3.13MB WinRar zrobił to w sekundę na maksymalnym stopniu plik zajmuje 3,2MB. MP3 nie jest dobrym formatem na testy kompresji ponieważ już jest skompresowany ale dla testu chciałem sprawdzić. Wypakował w 3min16s, plik odtwarzany był poprawnie. Podejrzewam, że WinRar jest napisany na kompresja/czas. Jak będą lepsze kompy to i kompresje można by lepszą zastosować. Bo kto przy zdrowych zmysłach będzie parę giga pakował tyle czasu... Nieopłacalne i dlatego program nie zdobył popularności. Ciekawostka. Na początku super ale czas mnie powalił. Niestety, dlatego słowa:
arctos napisał(a):Przykład GTA SA w paczce ok 1MB co prawda rozpakowuje parę godzin, ale nie zmienia to faktu, że istnieje taka możliwość.

P.S. dokładnie 64KB

są jak najbardziej poprawne, ale to także wyrok- jeśli GTA działa, jak będę miał 7 godzin to sprawdzę Smile
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...

Discord: Michal_burnout#5434

Królowa jest tylko jedna...

[Obrazek: PS2.jpg]
Odpowiedz
#17
Lata temu tez sie tym zainteresowalem, bo na papierze wygladalo to niesamowicie: pelne gry wazace po 5 MB. W tamtych czasach mialem Neostrade 128K z limitem 7GB na miesiac wiec takie rozwiazanie bylo by idealne, pobrac 5MB przy predkosci 16kB/s to jakies 5 minut, ledwo uszczypnac z transferu a potem rozpakowac sobie wszystko offline tylko ze problem polegal na tym ze nie znalazlem ani jednego archiwum ktore by dzialalo lub nie mialo jakiegos babola czekajacego na uruchomienie.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360

[Obrazek: XsKg1.gif]
[Obrazek: 1N8cslJ.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pasek ładowania w FIFA 12 zatrzymuje się sarna1916 2 2038 13-04-2015, 20:24
Ostatni post: sarna1916
  GTA San Andreas - Gra się freezuje (Zatrzymuje) GiNTTeR 4 2380 22-12-2013, 16:44
Ostatni post: Yakuza
  Ładowanie zatrzymuje się podczas wczytywania Killzone Pajrat 3 2502 01-09-2013, 19:06
Ostatni post: cbool1995
  [ROZWIĄZANE] Free McBoot zatrzymuje się na logo patryk_992 12 6160 29-06-2013, 11:55
Ostatni post: Szymon
  Problem z laserem - zatrzymuje się irko 3 2452 05-05-2012, 20:57
Ostatni post: Draco
  Problem z laserem. Gra się zatrzymuje. wisniarafal8 5 2887 17-06-2011, 20:41
Ostatni post: wisniarafal8
  płyta sie zatrzymuję PepcioX 1 1408 22-11-2010, 13:46
Ostatni post: drakon
  Tekken 5 nie odpala na FMCB - zatrzymuje się na logo Namco fazuch 5 2994 12-10-2010, 18:35
Ostatni post: tokrzys14

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości