Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
16-03-2012, 21:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-03-2012, 22:47 przez Kratos.)
Witam. Otóż jak na SB zdążyłem się pochwalić, gra R:Racing Evolution prawidłowo nagrana nie działa na mojej konsoli, gdyż nawet nie chce wyruszyć z animacji klocków. I tu nasuwa się wątpliwość... czy aby obraz nie był wcześniej patchowany przez ESR?
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Mógł być patchowany. Najpewniejszym sposobem jest zrobienie w ESR Disc Patcher operacji UNPATCH na pliku ISO. Jeśli plik był wcześniej patchowany to ten proces zostanie cofnięty, jeśli natomiast nie był patchowany zostanie wyświetlony odpowiedni komunikat.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
Był spatchowany, bo wyskoczyło to samo, co w przypadku Maddena... to mam go wypalić jeszcze raz?
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Tak, spatchowanego obrazu nie uruchomisz za pomocą chipa, chyba że będziesz miał zainstalowane na karcie FMCB lub wrzucisz ESR do DEV1
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
Dobra, jutro nagram i opowiem o wynikach procesu... 1,50 zł poszło się kochać:\, co jeszcze nigdy się nie zdarzało...
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Bez płyty też możesz spróbować uruchomić ta grę zwłaszcza jeśli masz uLaunchELF'a zainstalowanego. Wystarczy z pod ULE uruchomić program ESR np z pendrive albo z karty z włożoną spatchowaną płyta do napędu. W ten sposób uruchomisz grę tak jak to robią posiadacze FMCB, tylko że Ci korzystający z exploita mają ustawiony autostart ESR, a Ty musisz uruchomić go ręcznie przez ULE.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
Wiesz, wolę tradycyjne metody xD. Tak jak mówię... jutro wypalę odpatchowany obraz, a jeśli ten nie zadziała, to polecę po linki do Fileserve. Dzięki Draco. Chociaż podobno opisywany przez Ciebie sposób sprawdza się dobrze w przypadku gier CD.
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Nie sprawdza się bo ESR uruchamia tylko gry na DVD, więc grę CD trzeba przerabiać do DVD, patchować i dopiero wtedy możesz uruchomić. Na chipie to jest proste, wkładasz płytę i to by było na tyle. Przy FMCB niby też ale nie poszalejesz na płytach CD ani DVD9 bo trzeba je specjalnie przystosowywać, a i tak nie wszystkie CD ruszają (choć takich mało jest). Mój sposób jest dobry jeśli masz już nagraną płytę, nie masz płyt żeby nagrać poprawną kopię a bardzo chcesz jeszcze dziś zagrać w tą grę
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
Liczba postów: 2376
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
Liczba postów: 3153
Liczba wątków: 69
Dołączył: 17-01-2010
Jeśli miał na karcie pamięci FMCB + ESR to spatchowana gra uruchomi mu się bez problemu. Oczywiście nie na wszystkich chipach ale najpopularniejszy Modbo 760 nie ma najmniejszych problemów ze współpracą z FCMB.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360
|