Liczba postów: 151
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15-06-2014
Wiele wspaniałych gier jest zabezpieczonych na psx więc nie omieszkałem spróbować z kolejnym wspaniałym tytułem MediEvil.
Pytanie oczywiście do znawców tematu, ile wersji w necie jest zabezpieczonych i jak obejść te zabezpieczenia ?
Gra podobno wiesza się na 4 poziomie gry. Nie próbowałem ale muszę zapytać o to Was przed próbą przejścia poprzedzających etapów gry.
Liczba postów: 1000
Liczba wątków: 75
Dołączył: 05-03-2011
Przelazłem PL wersje bez problemu

.
Liczba postów: 2177
Liczba wątków: 71
Dołączył: 25-10-2012
http://consolecopyworld.com/psx/psx_patches_m.shtml
Stąd dobierz ppf-a do swojej wersji i będzie działało. Przeszedłem grę na ePSXe na czystym ISO z domieszką patcha z tej strony.
Liczba postów: 151
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15-06-2014
02-12-2015, 20:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-12-2015, 20:07 przez Iksar.)
Dobra dobra rozumiem Was że na emulatorze to sobie można ... u mnie 100 % grywalny sprawny tytuł to taki który przejde na PSX a nie na emulatorze, więc moje pytanie dotyczy PSX i na stronce nie ma ppf do NTSC. Pozmieniałem wczoraj wartości w hex edytorze (tak jak wskazano na stronce) w wersji NTSC oczywiście i jak narazie musze dojść do 3 mapy i zobaczyć czy się blokuje przed 4 mapką.
Liczba postów: 2177
Liczba wątków: 71
Dołączył: 25-10-2012
Tak, jak napisałem wyżej - po wrzuceniu patcha gra będzie grywalna również na konsoli. ePSXe oparte jest na biosie z PSX, zatem to, co działa na emulatorze, zadziała również na konsoli. Proste jak konstrukcja cepa.
Liczba postów: 151
Liczba wątków: 27
Dołączył: 15-06-2014
Kiedyś miałem sytuacje z Wipeout 3 który nie działał na PSX a na ePSXe śmigał zatem pytam bo taka sytuacja mnie interesuje i uważam że nie ma co testować spatchowanych gier na ePSXe bo na PSX może się zawieszać.
Spróbowałem patcha PAL na wersji NTSC, który będzie zapasową wersją gdyby moja ze zmienionymi hexami zawiodła.
Liczba postów: 2177
Liczba wątków: 71
Dołączył: 25-10-2012
Również napisałem wyżej - patchować należy odpowiednimi dla wersji plikami. W przypadku gier PAL istotne jest nawet, czy jest to wersja PAL z latynoamerykańskich języków, czy z języków rodziny germańskiej.
Patche nieodpowiadające obrazom nie przyniosą żadnego efektu bądź nieodwracalnie uszkodzą obraz.
Nie rób kombinacji, tylko zastosuj się do tego, co napisałem. Przerabiałem to nie raz i nie dwa.