Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: 30-12-2011
Witam,
Mam problem ze sterowanie szmacianką. Kursory kierunkowe nie powodują ruchu szmacianki. Potrafi jedynie skakać, machać rękami , robić miny itp.
Jest to moja pierwsza gra na psp 3004. Używam memory stick duo pro 8GB.
Proszę o pomoc.
Michal
Liczba postów: 959
Liczba wątków: 45
Dołączył: 11-01-2011
A próbowałeś analogiem? Tutaj znajdziesz przykładowe ustawienie klawiszy - http://www.littlebigplanet.com/pl/help/controls/.
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: 30-12-2011
Bardzo dziękuję za podpowiedź i wyjaśnienie.
pozdrawiam,
Michal
Liczba postów: 29
Liczba wątków: 8
Dołączył: 26-07-2013
Co sądzicie o tej kultowej grze? Ja teraz tworze własny poziom.
Aktualnie przechodzę:
- Crash Mind: Over Mutant
- Fifa 13
-Gran Turismo
Przeszłem takie gry:
Jak and Daxter: Zaginiona granica
- Tekken: DR
- Little Big Planet
-Gangs of London
-Daxter
Liczba postów: 335
Liczba wątków: 4
Dołączył: 12-04-2013
Mnie akurat tworzenie własnych poziomów nigdy nie jarało w tej grze, ale sama koncepcja jak najbardziej. Design świata jest piękny, poziomy też. No i mamy do czynienia z klasyczną platformówką - bieganie w prawo, mało strzelania, wymagana zręczność. To jest rzadkie w dzisiejszych grach
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
TheMichal napisał(a):Mnie akurat tworzenie własnych poziomów nigdy nie jarało w tej grze, ale sama koncepcja jak najbardziej.
Może nie tyle co nie jarało mnie, a nie miałem na to czasu. Próbowałem chociaż skończyć grę w trybie fabularnym, lecz po krótkim czasie ją porzuciłem. Nie mam pojęcia dlaczego, ale prawdopodobnie było spowodowane to niedosytem towarzyszącym graniu, wcześniej miałem okazje pograć w obydwie części na PS3.
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Liczba postów: 29
Liczba wątków: 8
Dołączył: 26-07-2013
Ja tego goryla nigdy nie przejdę, chociaż wiem, jak to zrobić, żeby go pokonać. Mam dwie konsole ale teraz w LBP nie gram, tylko na jednej w Daxtera, a w drugiej Gangs Of London.
Aktualnie przechodzę:
- Crash Mind: Over Mutant
- Fifa 13
-Gran Turismo
Przeszłem takie gry:
Jak and Daxter: Zaginiona granica
- Tekken: DR
- Little Big Planet
-Gangs of London
-Daxter
Liczba postów: 1693
Liczba wątków: 89
Dołączył: 28-11-2010
Nie wiem dlaczego, ale zawsze jakoś krzywym okiem patrzyłem na serię LBP znaną z PS3. Wydawało/wydaje mi się, że to krok w tył. 2D, jakiś bzdurny szmaciany bohater i plastikowa oprawa graficzna. Przyznaję, że to tylko niczym nieuzasadnione urojenia i zapewne są one krzywdzące dla tej serii.
Ale, że PSP kilka dni temu nabyłem, to zastanawiam się, czy oby na tym sprzęcie nie dać szansy Sackboy'owi... Na małym ekranie tego typu gra może się spisywać znakomicie. Sama świadomość, że to rasowy platformer sprawia, że me serce bije szybciej.
Najpierw jednak muszę naprawić konsolę, bo po kilkunastu godzinach grania uznałem, że analog przycina się w kierunku lewy, górny skos. Kiedy pojawia się problem, to nie boję się rozkręcać swoich dóbr. No i tak żem naprawiał analoga, że roz....em gumkę łączącą to ustrojstwo z płytą główną. Spoko, części już jadą.
Liczba postów: 1103
Liczba wątków: 119
Dołączył: 29-09-2011
Tak Kraszu to tylko nieuzasadnione urojenia.
Sackboy to swoisty fenomen poprzedniej generacji konsol i kawał naprawdę przyjemnej rozgrywki. Wersje na PS3, czy PSP to dobre produkcje. Być może nie są one tak trudne jak przygody zwariowanego liska, ale są pomysłowe i zabawne. Przyciągają do siebie graczy różnej maści, od dzieciaków po starszych i doświadczonych graczy. Zetknięcie z Sackboyem to zetknięcie z abstrakcyjną wizją jego autorów. Poza tym Kraszu kogo jak kogo, ale Ciebie nie podejrzewałbym o nie rozpoznanie gry 2.5D. Sam świat jest jak najbardziej tworzony na podstawie technik 3D, nie licząc jakiś tam wycinanek, plansze niejednokrotnie kryją drugi plan. Akcję jednak obserwujemy od boku.
Graficznie może wydawać się to prymitywne, jednak warto zobaczyć to na własne oczy by przekonać się, że to naprawdę dobra gra. Dodatkowo fani tworzenia dostali istny plac zabaw, bo rozbudowany, ale przystępny kreator poziomów pozwoli nam na stworzenie naprawdę wykręconych plansz. Z tego co się nawet orientuję to scena multi dalej żyje w LBP i gracze dalej tworzą kontent.
Dla fama platformerów na pewno łakomy kąsek, jednak w podstawowej kampanii zbyt wielu wyzwań nie znajdziesz, schody zaczną się gdy zaczniesz pozyskiwać nowe poziomy stworzone przez graczy
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 4
Dołączył: 24-08-2014
Ja ukończyłem wątek fabularny, i teraz kiedy mam czas i ochotę na LBP, gram na poziomach innych graczy. Niektórzy to mają nieraz dziwne pomysły, co sprawia, że poziomy nie są takie łatwe, jak konstrukcja cepa. Czasami w wątku fabularnym mogą wkurzać drobne elementy, które przeszkadzają graczowi przejście danego poziomu fabularnego. Budowanie swojej platformy na koniec wątku fabularnego też jest niezłe, bo nawet w jednym poziomie jest kilku fabularnych Opiekunów Tworzenia. Polecam tą grę fanom gier platformowych, i nie tylko, choć już podobno są plotki o LBP3.
|