Liczba postów: 1000
Liczba wątków: 75
Dołączył: 05-03-2011
Liczba postów: 274
Liczba wątków: 25
Dołączył: 25-01-2015
Może jeszcze jakiś kabel musi być odłączony...
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
Discord: Michal_burnout#5434
Królowa jest tylko jedna...
Liczba postów: 2376
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
(07-02-2016, 15:04)Michal_burnout napisał(a): Może jeszcze jakiś kabel musi być odłączony...
Naprawdę? xD
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Liczba postów: 1000
Liczba wątków: 75
Dołączył: 05-03-2011
Teraz tak pomyślałem że jeszcze coś może dawać napięcie. Jak odetnę masę zamiast napięcia to powinien odciągnąć wszystkie obwody. Spróbuję wieczorem.
Liczba postów: 532
Liczba wątków: 17
Dołączył: 26-05-2011
U mnie wyłączyłem chipa poprzed odlutowanie od niego kabelka z zasilaniem (pwr), i w sumie leży tam martwy.
Przełącznik lepiej zakładać na zasilanie niż na masę, bez napięcia i tak chip nie działa :3
Liczba postów: 1000
Liczba wątków: 75
Dołączył: 05-03-2011
To tak zrobiłem teraz. Zobacz schemat:
Raczej bez zamkniętego obwodu nic nie zadziała. Co z tego że chip dostanie napięcie jak nie ma gdzie ten prąd "iść". Jak dasz napięcie na żarówkę to też nic się nie stanie, musisz zamknąć obwód

.
Liczba postów: 532
Liczba wątków: 17
Dołączył: 26-05-2011
Może i masz rację co do tych obwodów, za dużo się naczytałem książek do elektroniki :v
Rzucam okiem na ten schemat po czym stwierdzam, że tylko na masę ten przełącznik...
Nie rozumiem też tego, po co Ci ten włącznik, Modbo już ma chyba tryb stealth - ale to tak tylko wtrącam.
Przerzuciłeś już ten włącznik na GND?
Liczba postów: 2155
Liczba wątków: 62
Dołączył: 15-04-2012
zielin napisał(a):Nie rozumiem też tego, po co Ci ten włącznik, Modbo już ma chyba tryb stealth
Nie wszystkie modchipy mają tę funkcję (ten Simiona chyba ma) ale modchipy często odwalają kichę przy grach PSX i spatchowanych pod FMCB
Liczba postów: 1000
Liczba wątków: 75
Dołączył: 05-03-2011
No właśnie mam problem z FMCB - zawieszają się gry po sieci. Właśnie się zabieram za to. Pewnie o 1 skończę.
Liczba postów: 2155
Liczba wątków: 62
Dołączył: 15-04-2012
Najwyżej jak nie wypali to zmień modchip na Modbo 2.1
Chip bardzo prymitywny się wydaje, a odpala wszystko elegancko - gry spatchowane pod FMCB, i nie spatchowane też, ponadto gry z PSX możesz odpalać nawet wypalone na DVD.