Heavenly Sword
#1
Cytat:Ninja Theory ( producent )
Sony Computer Entertainment ( wydawca )
Sony Computer Entertainment Polska ( dystrybutor PL )
gry akcji ( walki )
12 września 2007 ( światowa data premiery )
19 września 2007 ( data wydania w Polsce )
14 września 2007 ( Europejska data premiery ) (PAL)
12 września 2007 ( data premiery w USA ) (NTSC)
PS3
tryb gry: single player nośnik: 1 BD
wymagania wiekowe: 16+ cena w dniu premiery: 229 zł


Heavenly Sword to przygotowana przez studio Ninja Theory we współpracy z korporacją Sony Computer Entertainment gra akcji. Fabuła rozgrywki skupia się na czerwonowłosej wojowniczce Nariko, która po śmierci bliskich jej osób, owładnięta rządzą zemsty postanawia wymierzyć sprawiedliwość królowi Bohanowi. W wypełnianiu obowiązku wykorzystuje niezwykłe umiejętności posługiwania się mieczem.

Tytułowy „Niebiański Miecz” to najważniejszy skarb rodziny, który miał zadecydować o świetlanej przyszłości dziewczyny. Legenda głosi, że posiadacz tej broni obdarzany jest ogromną mocą, zdolną do pokonania armii. Na nieszczęście, ojciec Nariko – Shen, został schwytany przez Bohana – złego władcę pragnącego zagarnąć artefakt dla siebie. Dziewczyna wyrusza w długą podróż, mając świadomość nieuchronności swojego losu – posiadacz miecza według przepowiedni ma okupić swoje zwycięstwo życiem.

Rozgrywka skupia się na dynamicznej walce na różnorodnych arenach. Zmagamy się z kilkoma lub nawet kilkunastoma oponentami naraz. W pokonywaniu przeciwników pomaga nam nowoczesny system wyprowadzania combosów, który łączy trzy sposoby zadawania ciosów: na dystans, przy użyciu dużej siły lub korzystając z szybkości bohaterki. Sporo możliwości związane jest z użyciem kontrolera SIXAXIS, który przydaje się w sekwencjach pomiędzy poszczególnymi walkami, w których strzelamy z łuku czy też obsługujemy katapultę. W grze zawarte są również walki z bossami, którzy chętnie korzystają z zastępów poddanych im wojaków.

Heavenly Sword został zaopatrzony w oprawę audiowizualną charakteryzującą się bardzo dokładnymi teksturami i nowoczesnymi efektami specjalnymi. Zaprojektowane z myślą o wykorzystaniu mocy konsol nowej generacji poziomy są bardzo rozległe i bogate w detale. Autorzy zadbali również o należyty wygląd postaci. Podczas intensywniejszych starć zarówno Nariko jak i przeciwnicy nie tracą nic ze swojego uroku. Na uwagę zasługuje też bardzo dobry dubbing oraz animacja twarzy postaci. Zastosowanie technologii motion capture w grze było nadzorowane przez znanego z roli Golluma w Trylogii Władcy Pierścieni Andy’ego Serkisa, który podłożył także głos pod króla Bohana.


Zapraszam do dyskusji o grze.
You wanna play games? Okay, I'll play with you. You wanna play rough? Okay! Say hello to my little friend!

[Obrazek: montana_pl89.png]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości