Liczba postów: 541
Liczba wątków: 34
Dołączył: 16-07-2016
18-07-2018, 22:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-09-2018, 17:47 przez Jolek.)
Ostatnio znalazłem ciekawy mod dla PS2, a mianowicie:
Half-Life: Blue Shift (unofficial PS2 port).
Wiadomość ta pochodzi z 23 Maja 2018.
Tu jest więcej info na ten temat:
https://www.moddb.com/mods/half-life-blu...tion-2-mod.
Testował ktoś może to?
Wyszła wersja 1.0:
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 197
Liczba wątków: 9
Dołączył: 01-09-2016
Mam iso, jutro przetestuje i najwyżej wyedytuje posta.
Liczba postów: 274
Liczba wątków: 25
Dołączył: 25-01-2015
Z niecierpliwością czekam na to
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
Discord: Michal_burnout#5434
Królowa jest tylko jedna...
Liczba postów: 197
Liczba wątków: 9
Dołączył: 01-09-2016
Próbowałem pograć w tego porta Half Life, po małym spacerku po tym obiekcie (laboratoria, fabryka cokolwiek to jest) gdzieś kucnąłem i nawet nie zauważyłem w którym momencie wyskoczyłem z mapy a za drugim razem gra się zawiesiła jak doszedłem do dwóch doktorków (jeden czarnoskóry a drugi jakiś staruszek) i nacisnąłem jakiś button.
Gra ma problemy w niektórych momentach z płynnością ale ogólnie na upartego można by w to grać. Wypada często sejvować bo niewiadomo kiedy gra się zawiesi.
Liczba postów: 541
Liczba wątków: 34
Dołączył: 16-07-2016
Dzięki za test, czyli to jednak bardziej Alfa niż Beta, ale pograć na upartego można.
Może po wakacjach wyjdzie jakaś bardziej stabilna wersja?!
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 57
Dołączył: 04-04-2011
No proszę, a już myślałem, że nic mnie nie zaskoczy na czarnulce.
Dzięki za info!
Liczba postów: 541
Liczba wątków: 34
Dołączył: 16-07-2016
01-09-2018, 17:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-09-2018, 09:24 przez Jolek.)
Wyszła wersja finalna 1.0.
Filmik z rozgrywki:
Uwaga: zapisy gier z poprzednich wersji nie są wspierane.
Changelog:
Kod:
=== Version 1.0 changelog ===
- The game is completely stable now. Instabilities were caused by a bug in the game code:
reference to every used file is stored in RAM inside special section and unused references are never cleared.
When this file reference list goes out of bounds all sorts of crazy things can happen.
So I made a hack that increases size of this section from ~206KiB to 512KiB
- Added save game isolation to prevent crashes by loading saves from wrong games
- Merged HD and SD models into one ISO and made in-game selector to choose between them
- Added an option to play with Dreamcast models (and maps)
- I found out that I messed up soundtrack in previous builds.
Correct PC soundtrack would play now if you choose to play with PC models and authentic Dreamcast soundtrack
would play if you choose to play with Dreamcast or PS2 models
- There should be less rescaling artifacts on map textures
- Lots of other small improvements that I forgot about
Znane wady\problemy
Kod:
=== Known flaws ===
- Big framerate drops in some areas
- Wierd glass behaviour in some areas
- PC models can cause some minor graphical glitches on PS2
- Scientists inside intro elevator are non-solid to prevent major glitches,
but elevator can still drain some HP from player
Pobieralnia\źródło:
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 57
Dołączył: 04-04-2011
MEGA!
Muszę obadać profil twórcy portu, ciekawe, czy można go jakoś wesprzeć.
Naprawdę kawał dobrej roboty, to tylko daje mi nadzieję że PS2 jak i zarówno PS Vita nigdy nie umrą.
Sam myślałem jakiś czas temu nad modyfikacją gier, a tutaj koleś zrobił port! Ma łeb jak sklep.
Jeszcze raz dzięki fera2 za informacje, skoro wyszła wersja finalna to mogę kupić płytę i spróbować zagrać na mojej czarnulce.
Liczba postów: 541
Liczba wątków: 34
Dołączył: 16-07-2016
02-09-2018, 11:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-09-2018, 11:07 przez Jolek.)
Obecnie nie kupisz już płyt dobrej jakości (chyba że naprawdę dobrze poszukasz),
więc bardziej polecam skopiować obraz do katalogu "CD"
i wrzucić to na dysk USB.
Uruchomić za pomocą OPL.
Tu znajdziesz najnowszą wersję testową (BETA) OPL:
https://akuhak.github.io/test_build/.
Obraz (ISO) na dysku USB nie może być pofragmentowany.
EDIT: W związku z tym, że ten mod jest z regionu NTSC U\C należy uruchomić OPL za pomocą E1 launch keys przy zimnym starcie (
cold boot).
Ponieważ bez tego "myku" pojawiają się problemy z dźwiękiem.
Jak mogę, to pomogę.
Liczba postów: 190
Liczba wątków: 57
Dołączył: 04-04-2011
(02-09-2018, 11:04)fera2 napisał(a): Obecnie nie kupisz już płyt dobrej jakości (chyba że naprawdę dobrze poszukasz),
więc bardziej polecam skopiować obraz do katalogu "CD"
i wrzucić to na dysk USB.
Uruchomić za pomocą OPL.
Tu znajdziesz najnowszą wersję testową (BETA) OPL:
https://akuhak.github.io/test_build/.
Obraz (ISO) na dysku USB nie może być pofragmentowany.
EDIT: W związku z tym, że ten mod jest z regionu NTSC U\C należy uruchomić OPL za pomocą E1 launch keys przy zimnym starcie (cold boot).
Ponieważ bez tego "myku" pojawiają się problemy z dźwiękiem.
To znaczy ja dotychczas korzystałem z płyt firmy verbatim i gry na PS2 działały mi dobrze, w sumie nawet gościu z poradnika takie zalecał.
Co prawda ostatnią płytę, jaką nagrałem, to było z jakieś - plus minus - 4 lata temu... ale od tego czasu wątpię w to, żeby miało się coś zmienić.
Zresztą... zawsze pozostają płyty Sony, w Kauflandzie normalnie można je kupić.
Jednak dzięki za rady, jak już zabiorę się za ten port, to z nich skorzystam.