Magazyn GameInformer opublikował okładkę najnowszego numeru, w którym jak już wcześniej wspominałem, aż 18 stron poświęcono Grand Theft Auto V. Ponoć trójka panów widocznych na pierwszym planie okładki, ma być postaciami grywalnymi.
W numerze dowiemy się wiele o samym Los Santos, czyli mieście w którym toczyć ma się akcja gry. Rockstar informuje, że oddana do dyspozycji gracza metropolia, ma być największą stworzoną przez nich dotychczas lokacją. Obietnica nie byle jaka, bo kto grał w Red Dead Redemption czy GTA IV wie, jak rozległe były tamtejsze lokacje.
Pozostało czekać aż magazyn trafi na sklepowe półki a w internecie zaroi się od świeżych informacji.
Liczba postów: 2377
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
Skany:
Kod: http://fast1195.imgur.com/grand_theft_auto_5_gi_reveal
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Dzięki
Liczba postów: 2377
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
No problem. Za niedługo pojawią się po polsku. Właśnie tłumaczy je ekipa z gta-five.pl. Wrzuce jak coś.
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Liczba postów: 4402
Liczba wątków: 1670
Dołączył: 11-04-2008
08-11-2012, 22:45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-11-2012, 22:47 przez Kratos.)
Świat ma być nie tylko największy, ale większy niż światy z GTA: San Andreas, Red Dead Redemption i GTA IV razem wzięte ;D Ponoć samochody też mają być w tej części, a model ich jazdy ma być jeszcze lepszy i przypominać ten z wyścigówek z prawdziwego zdarzenia.
You wanna play games? Okay, I'll play with you. You wanna play rough? Okay! Say hello to my little friend!
Liczba postów: 2377
Liczba wątków: 64
Dołączył: 16-10-2009
*Bohaterowie to: Trevor, Michael, Franklin
*Brak randek w grze
*Świat jest większy niż w GTA IV, SA oraz Red Dead Redemption razem wziętych.
*Możemy zmieniać trzech głównych bohaterów w menu.
*GTA V zawiera więcej samochodów niż inne GTA.
*Możemy jedynie zmieniać ubrania. Niestety wagi oraz mięśni nie zmienimy.
*Możemy brać udział w takich mini-gierkach jak: golf, tenis, jet-ski, skoki na spadochronie, triatlon czy yoga.
*Rowery wrócą do gry.
*Możemy zbadać dno oceanu.
*Nasz telefon otrzyma więcej funkcji, np. połączenie się z Internetem.
*Mapa zawiera miasto, rzeki, wybrzeże, wsie, wzgórza, góry, kaniony, pustynie, bagna, lasy, farmy itd.
*Postacie z GTA 4 i EFLC pojawią się w grze.
*Informacje o bohaterach: Micheal (wiek około 40). Na emeryturze.
*Informacje o bohaterach: Franklin (25 lat) mieszka na południe Los Santos.
*Informacje o bohaterach: Trevor (wiek 40). Mieszka w Blaine County.
*Psy pojawią się w grze.
*Powróci Ammu-Nation
*Kluby ze striptizem, kabarety stand up, kafejki internetowe i kanały telewizyjny powrócą.
*Małe mini-gry jak Poker też pojawią się w grze.
*W niektórych misjach zagramy wszystkimi bohaterami.
*Przejechanie przez mapę samochodem ma zająć nam prawie 30 minut.
*Nie możemy kupić domów. Nie wiadomo jeszcze jak jest ze zwierzętami, ale psy pojawią się w grze.
*Trzy grywalne postacie, które możemy przełączać w każdym momencie.
*Każda postać ma swoje własne specyficzne zdolności, wszystkie historie są ze sobą powiązane.
*Kamera oddala się w stylu tej znanej nam z Google Earth, w momencie gdy przełączamy postacie.
*Postać 1 – Michael, ex-rabuś około 40, który przeszedł na emeryturę po dokonaniu transakcji z FIB. Ma dwoje nastoletnich dzieci i nienawidzi swojej żony Amandy. Jest narratorem w pierwszym trailerze GTA V.
*Postać 2 – Trevor, były weteran wojenny i “odurzony psychopata”. Doświadczony pilot.
*Postać 3 – Franklin, komornik samochodowy(człowiek zajmujący się odzyskiwaniem samochodów od niepłacących właścicieli), około 20 lat. Opisany jako “ambitny i młody kanciarz”.
*Dan Houser z R* powiedział, że nie ujrzymy postaci z okresu PS2: ” Pięć gier na PS2 istnieje jako jedno uniwersum, tutaj mamy uniwersum HD, więc nie będą ze sobą współpracować”.
*W głównych bohaterów nie wcieliły się żadne istotne postacie. Czyżby więc negowała się tutaj teoria odnośnie wcielenia się The Game’a w jakąś postać czy Ned Luke’a?
*Twórcy skupili się na bardziej zróżnicowanych misjach.
*Grabież oraz napady na bank odgrywają dużą rolę w grze.
*Postacie będą ze sobą współpracowały podczas misji, w połowie rozgrywki będzie się można przełączyć między nimi do poszczególnych ról, np. podczas sekwencji pościgu możemy zagrać jako Trevor.
*Lepsze prowadzenie pojazdu oraz fizyki gry- “Samochody trzymają się lepiej ziemi. Czujemy się tak jakby to była gra wyścigowa”.
*Więcej pojazdów w grze, wliczając w to BMXy, rowery górskie, rowery szosowe, samochody osobowe, ciężarówki, helikoptery, samoloty, quady i skutery, ale producenci samochodów wciąż są fikcyjni.
*Ulepszone strzelanie i walka wręcz. Walka w zwarciu “nigdy nie będzie tak istotna jak strzelanie”, mówi Houser.
*Los Santos jest opisane jako “ogromne różnorodne miasto”, łączy to co najlepsze z gry Red Dead Redemption czyli “dużych otwartych przestrzeni” i “tereny zurbanizowane” z GTA IV.
*Większość mechanizmów zaprojektowano od zera
*W świecie gry można napotkać wiele barwnych postaci niezależnych. Są w pełni animowane i mają więcej do powiedzenia niż krótkie zdania lub równoważniki rzucane na odczepnego
*Misje będą miały “bardzo zróżnicowany styl uzależniony od tego, kto będzie w nich brał udział, ile osób będzie wykonywało zadanie i jak bardzo korzystamy z przełączników”, mówi Houser. Nawet jeśli ich nie kontrolujesz, każda posać będzie i tak mogła działać w obrębie swojego własnego interesu. “Możesz być zaskoczony tym, w jakich znajdą się sytuacjach i będziesz chciał przełączyć się na nich z powrotem”, donosi Game Informer
*Podobnie jak w GTA IV, gracze mogą zaprzyjaźnić się i spędzać czas z niektórymi osobami, w tym przypadku będzie to np. Amanda żona Micheala i syn Jimmy, Franklin z “szalonym kumplem” Lamarem i Trevora kolegą Ronem.
*W GTA V powrócą dynamiczne misje. Jeśli gracz zobaczy jakieś interesujące zdarzenie, może mu się przyjrzeć bliżej. Masa martwych ciał leżących wokół dwóch samochodów zaparkowanych gdzieś na pustyni – warto się temu przyjrzeć; kieszonkowiec obrabował babcię? Może dla odmiany wcielimy się w tego dobrego i pomożemy staruszce.
Większość informacji. Będzie gooorrrąco ;d
![[Obrazek: Toonsil.png]](http://card.psnprofiles.com/1/Toonsil.png)
Nie pomagam na PW ;)
Liczba postów: 1538
Liczba wątków: 534
Dołączył: 02-08-2012
Osobiście uważam, że ten patent z trzema grywalnymi postaciami raczej nie pasuje do tego typu pozycji, do jakich zalicza się seria "Grand Theft Auto". Takie rozwiązanie bliższe jest tytułom z gatunku RPG, aniżeli grom akcji. Trochę in minus jest usunięcie możliwości kupna nieruchomości, bowiem to właśnie one były dla mnie motywacją do zaliczania kolejnych zadań - zbierało się pieniądze na ich kupno. Ale nie sposób w chwili obecnej oceniać wymienione aspekty rozgrywki przed jej premierą. W takich chwilach żałuję, że jestem retro gamerem i momentami zazdroszczę posiadaczom nowszych konsol/lepszych komputerów, że mają możliwość oczekiwania na jakąś pozycję.
Liczba postów: 4402
Liczba wątków: 1670
Dołączył: 11-04-2008
@mattek97 zapomniałeś napisać, że to nie twoje słowa, a cytujesz inną stronę. Nie podszywamy się za innych. Źródło
Na mnie ogromny świat, jaki będzie w grze robi największe wrażenie. Zwłaszcza, że mamy zapewnienie Rockstara, że nie będzie on pusty, a wypełniony atrakcjami. Trzech bohaterów na pewno wprowadza nieco chaosu, ale nie ma co narzekać, bo być może w praktyce będzie to wyglądało dużo lepiej niż na papierze. Po samych obrazkach widać, że tereny wyglądają świetnie. Dobrze, że nie ma tatuaży i tym podobnych, bo to tylko zbędne pierdoły.
You wanna play games? Okay, I'll play with you. You wanna play rough? Okay! Say hello to my little friend!
O kurcze. Mam nadzieję, że szwagier pożyczy mi konsolę na miesiąc.
Dla mnie już dziś jest to must-have. Dobrze że nie ma takich pierdół jak randki znane z GTA IV.
Liczba postów: 1538
Liczba wątków: 534
Dołączył: 02-08-2012
Też uważam, że randki to zbyteczna pierdółka. Tym bardziej w grze o tematyce gangsterskiej, coś takiego pasuje jak pięść do oka. W "Grand Theft Auto: San Andreas" też mieliśmy motyw z tym związany i w dodatku znajomość z pewną dziewczyną w Las Venturas była wymagana do zaliczania pewnego zadania z wątku fabularnego. Strasznie mnie to irytowało, że musiałem ciągle uganiać się za jakąś kobitką i jeździć po mieście spełniając jej zachcianki, zamiast od razu ruszyć i wykonać zadanie. Moim zdaniem aż tak rozbudowana customizacja głównej postaci, jaka była w "San Andreas" nie jest konieczna w tego typu grach. Wystarczy zmiana ubrania, aby zmniejszyć zainteresowanie policji (mam tutaj na myśli gotowe "zestawy" z Vice City).
|