Here is the first patch, just use it with GTASA.ISO already decrypted. it will avoid the GTA3_1.IMG check as they (ROCKSTAR) use this way to detect any illegal modification into the GTA3.IMG but now with this patch that file is not here anymore and the game come's to be more little now is in 3.7gb and capable of modding
Tu jest pierwszy patch, po prostu użyj go z gta3.img, które jest decrypted (nie wiem co to znaczy dokładnie w tej kwestii, bo to język fachowy

). Uniknie to sprawdzenia GTA3_1.IMG, bo Rockstar używa tej metody do wykrywania nielegalnych modyfikacji do GTA3.IMG, ale dzięki temu patchowi, ten plik nie znajduje się w tym miejscu, a gra staje się ciut mniejsza, ponieważ zajmuje 3,7GB oraz jest gotowa do modowania.
Now just rebuild that game from the folder to the .iso again like in the guide at the first post.
Teraz znowu stwórz grę z folderu do iso tak, jak w poradniku w pierwszym poście.
If you do everything OK, then the game should load OK, if not then the game must say something like:
"Cannot read from the disc".
With the patcher and this process we avoid the game to use GTA3_1.IMG file to detect any modification on
GTA3.IMG so the game use this to protect GTA3.IMG file, but now again we can mod that too.
Download first patch
You don't need to patch your iso and folder again if you do this process in the same way i described, and keep working all the time with this patch enabled into your .iso and "@GTASA.ISO" folder
Jeśli zrobisz wszystko poprawnie to gra powinna się załadować, jeżeli nie to pojawi się coś w stylu: "Nie można odczytać z dysku".
Z patcherem i tą operacją unikamy tego, by gra używała pliku GTA3_1.IMG do wykrywania jakichkolwiek zainstalowanych modów w GTA3.IMG, więc gra używa tego do ochrony pliku GTA3.IMG, ale teraz również możemy go zmodyfikować.
Pobierz pierwszy patch.
Nie musisz patchować twojego iso oraz folderu ponownie, jeżeli przeszedłeś przez ten proces w ten sam sposób, który opisałem i wciąż działasz z patchem włączonym w iso i folderem @GTASA.ISO.
Notes: The patcher avoid the file GTA3_1.IMG (checks and file itself) so we can just work with our GTA3.IMG file and the game become to be at 3.7GB.
I already included img tools 2.0 in a pack of tools that can help in the gta sa ps2 modding:
Contains: Img tools 2.0, PS2 TXDMOD, PS2 Txdviewer, Game graphic studio, timecyc editor and radio pack tools.
Patcher unika pliku GTA3_1.IMG, więc możemy skupić się na pracach z GTA3.IMG, a gra będzie ważyć 3,7GB.
Dołączyłem IMG TOOLS 2.0 w paczce narzędzi, które pomogą w modowaniu GTA SA na PS2:
Zawiera: IMG Tools 2.0, PS2 TXDMOD, PS2TXDVIEWER, game graphic studio, timecyc editor, radio pack tools.
2. When you have find out in the GTA3.IMG the file that you want to replace (for example: a .dff model, txd texture, col collision file, etc) you have to use JUST the option "REPLACE" so you gonna replace with that option that file with your new modified file with his same name in your computer (You do this with every file that you need to modify).
3. Now after you have replaced the files that you want to mod in the GTA3.IMG archive, you can use the option "Rebuild archive" to optimize the GTA3.IMG new changes but actually it work too without rebuilding but sometimes if you get errors in the game, the best option is to use "Rebuild archive" option all the time you make changes into GTA3.IMG archive.
Now is done just use the tutorial that i make in this topic "PS3 Gta San andreas PS2 Classic Modding, Easy tutorial" to repack your new changes .
Kiedy znajdziesz w GTA3.IMG plik, który chcesz zamienić (np. model .dff, teksturę txd, col collision itd) masz użyć TYLKO i wyłącznie opcji "ZAMIEŃ", więc dzięki temu podmienisz plik na zmodowany z tą samą nazwą na twoim komputerze (robisz to z każdym plikiem, który chcesz zmodyfikować)
Teraz, kiedy zastąpiłeś pliki, które chciałeś zmodować w archiwum gta3.img, możesz użyć opcji rebuild archive, by zaakcpeotwać zmiany w GTA3.IMG, jednak tak naprawdę powinno zadziałać bez rebuilding (odbudowywania, tworzenia), jednakże czasami mogą pojawić się błędy w grze, więc najlepiej używać rebuild archive cały czas, kiedy robisz jakieś zmiany w archiwach gta3.img.
Wszystko gotowe. Teraz wystarczy kierować się poradnikiem, który stworzyłem w tym temacie "PS3 GTA SAN ANDREAS PS2 CLASSIC MODDING, EASY TUTORIAL" by ponownie spakować plik.
All the time you need to use the "REPLACE" option on img tool 2.0 to add your new files replacing the old ones because if you delete or add files in other order the game will say something like "DISC READ ERROR" while loading, so you need to replace files that are already on GTA3.IMG archive using "replace" option, not by deleting or adding the modified file as this will end in "disc read errors".
About GTA3.IMG file, this archive contains peds, vehicles, weapons, map textures, etc. So it contains all the files that the game use ingame.
Now lets keep the modding.
Zawsze musisz używać opcji "ZAMIEŃ" w img tool 2.0, by dodać twoje nowe pliki, które zastąpią stare, ponieważ jeżeli usuniesz albo dodasz pliki w innej kolejności to w grze, podczas ładowania pojawi się coś w stylu "DISC READ ERROR" (błąd wczytywania płyty), więc musisz zamienić pliki, które znajdują się w archiwach GTA3.IMG poprzez opcję ZAMIEŃ, a nie przez usuwanie lub dodawanie zmodyfikowanich plików, co skończy się błędem, o którym wcześniej wspomniałem.
Co do pliku GTA3.IMG, to te archiwa zawierają ludzi, samochody, bronie, tekstury map itd., więc zawierają wszystkie pliki, które gra używa.
To tak na szybko, więc składnia nienajlepsza