08-12-2013, 12:07
Pora rozpocząć wątek o najnowszej części Gran Turismo 6, która pojawiła się na PS3... 
Wczoraj w końcu mogłem odebrać z paczkomatu wersję Anniversary.
Pudełko zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie, ze względu na użycie mojego ulubionego koloru, którym jest niebieski...
Wczorajszy wieczór/noc spędziłem na zdobywaniu licencji.
Po pierwszych jazdach i oglądaniu powtórek widzę pozytywną różnicę w grafice w stosunku do GT5. Dodatkowo w powtórkach widać w końcu jak samochody przechylają się na boki w zakrętach.
Wygląda to nieziemsko... 
Sama gra po uruchomieniu blokuje dostęp do niektórych elementów, do czasu aż nie uzyskamy odpowiednich licencji bądź gwiazdek.
W porównaniu z GT5 nie zdobywamy punktów doświadczenia, a gwiazdki. Czy to lepiej czy gorzej, trudno mi w tej chwili powiedzieć.
Same licencje robi się przyjemnie, ale żeby móc zdawać egzaminy, musimy przejść trochę wyścigów, żeby zdobyć odpowiednią ilość gwiazdek do odblokowania egzaminów. Egzaminy same w sobie były dosyć łatwe. Bez większych problemów w licencji B i A zdobyłem same złote puchary. Odniosłem wrażenie, że były to najłatwiejsze licencje jakie do tej pory pamiętam. W sumie może to i też przez zdobycie doświadczenia w jeździe w GT5...
Z zauważalnych pozytywnych rzeczy wyróżniają się 3.
1. Rankingi on-line w licencjach.
Wcześniej w GT5 rankingi on-line mieliśmy jedynie w zawodach sezonowych i to też nie wszystkich. Tutaj nastąpiła spora zmiana, a mianowicie, przy zdobywaniu licencji mamy rankingi on-line, które możemy porównywać ze znajomymi...
Świetna sprawa... 
2. Linia pomocnicza.
Generalnie w GT5 i we wcześniejszych częściach linia pomocnicza miała 2 stany: niebieski i czerwony.
Tutaj nastąpiła zmiana, bo pojawił się kolor szary, który oznacza jazdę ze stałą prędkością. Może w opisie nie jest to aż tak interesujące, ale praktyka pokazuje, że patent jest nieziemski...
Teraz od razu wiem, czy mam przyspieszać (kolor niebieski), hamować (kolor czerwony), czy jechać ze stałą prędkością (kolor szary)... Mi się ten patent podoba... 
3. Statystyki
Mamy teraz w jednym miejscu zebrane wszystkie statystyki o grze, co jest sporym ułatwieniem i ciekawym patentem...
Menu samochodów jest bardziej przejrzyste i nie ma już podziału na standard i premium. Wszystkie samochody wpadły do jednego worka.
Akurat za dużo się nie przyglądałem możliwościom zakupu samochodów, bo dostałem ich sporo w ramach wersji anniversary i na razie nie potrzebuję nowych...
Odnośnie otrzymanych samochodów, to dostałem 20 za wersję anniversary, ale za zakup przedpremierowy miałem dostać jeszcze 5 dodatkowych, których na razie nie dostałem. Jak czytałem na GTPlanet.net, to ludzie mieli z tym problemy, ale finalnie sklepy dostarczały kod mailem na te brakujące 5 samochodów. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu moja sprawa również pozytywnie się wyjaśni...
Również nie dostałem obiecanego przez PD Nissana GT-R za udział w GT Academy.
Ciekawe jak to jest rozwiązane, bo maila dostałem, grę mam, ale samego samochodu nigdzie nie widzę (PS Store i gra). Nie za bardzo też wiem, do kogo w tej sprawie napisać i na jaki adres...
Jest jedna rzecz, która mi się w grze nie podoba. A jest nią muzyka. Jest jakaś taka nijaka... najbardziej mi się podobała w GT4, do tej z GT5 się przyzwyczaiłem, ale do tej z GT6 chyba się nie przyzwyczaję. Da się chyba poograniczać muzykę, co będę musiał przy okazji zrobić.
Nie wiem też czemu wszystkie dźwięki z GT6 są nadzwyczaj ciche. Musiałem zwiększać znacząco głośność w telewizorze, żeby coś usłyszeć. Późniejszy powrót do menu PS3 kończył się szybkim obniżaniem głośności, bo okazywało się, że tutaj jest już normalnie. Jak patrzyłem w ustawieniach gry, to wszystko jest poprawnie i nie wiem czym to jest spowodowane.
Aha... no i na razie brak jest wsparcia dla 3D...
jak czytałem, to za jakiś czas ma się pojawić...
No, to tyle moich pierwszych wrażeń...

Wczoraj w końcu mogłem odebrać z paczkomatu wersję Anniversary.
Pudełko zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie, ze względu na użycie mojego ulubionego koloru, którym jest niebieski...

Wczorajszy wieczór/noc spędziłem na zdobywaniu licencji.
Po pierwszych jazdach i oglądaniu powtórek widzę pozytywną różnicę w grafice w stosunku do GT5. Dodatkowo w powtórkach widać w końcu jak samochody przechylają się na boki w zakrętach.


Sama gra po uruchomieniu blokuje dostęp do niektórych elementów, do czasu aż nie uzyskamy odpowiednich licencji bądź gwiazdek.
W porównaniu z GT5 nie zdobywamy punktów doświadczenia, a gwiazdki. Czy to lepiej czy gorzej, trudno mi w tej chwili powiedzieć.
Same licencje robi się przyjemnie, ale żeby móc zdawać egzaminy, musimy przejść trochę wyścigów, żeby zdobyć odpowiednią ilość gwiazdek do odblokowania egzaminów. Egzaminy same w sobie były dosyć łatwe. Bez większych problemów w licencji B i A zdobyłem same złote puchary. Odniosłem wrażenie, że były to najłatwiejsze licencje jakie do tej pory pamiętam. W sumie może to i też przez zdobycie doświadczenia w jeździe w GT5...

Z zauważalnych pozytywnych rzeczy wyróżniają się 3.
1. Rankingi on-line w licencjach.
Wcześniej w GT5 rankingi on-line mieliśmy jedynie w zawodach sezonowych i to też nie wszystkich. Tutaj nastąpiła spora zmiana, a mianowicie, przy zdobywaniu licencji mamy rankingi on-line, które możemy porównywać ze znajomymi...


2. Linia pomocnicza.
Generalnie w GT5 i we wcześniejszych częściach linia pomocnicza miała 2 stany: niebieski i czerwony.
Tutaj nastąpiła zmiana, bo pojawił się kolor szary, który oznacza jazdę ze stałą prędkością. Może w opisie nie jest to aż tak interesujące, ale praktyka pokazuje, że patent jest nieziemski...


3. Statystyki
Mamy teraz w jednym miejscu zebrane wszystkie statystyki o grze, co jest sporym ułatwieniem i ciekawym patentem...

Menu samochodów jest bardziej przejrzyste i nie ma już podziału na standard i premium. Wszystkie samochody wpadły do jednego worka.
Akurat za dużo się nie przyglądałem możliwościom zakupu samochodów, bo dostałem ich sporo w ramach wersji anniversary i na razie nie potrzebuję nowych...

Odnośnie otrzymanych samochodów, to dostałem 20 za wersję anniversary, ale za zakup przedpremierowy miałem dostać jeszcze 5 dodatkowych, których na razie nie dostałem. Jak czytałem na GTPlanet.net, to ludzie mieli z tym problemy, ale finalnie sklepy dostarczały kod mailem na te brakujące 5 samochodów. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu moja sprawa również pozytywnie się wyjaśni...
Również nie dostałem obiecanego przez PD Nissana GT-R za udział w GT Academy.

Jest jedna rzecz, która mi się w grze nie podoba. A jest nią muzyka. Jest jakaś taka nijaka... najbardziej mi się podobała w GT4, do tej z GT5 się przyzwyczaiłem, ale do tej z GT6 chyba się nie przyzwyczaję. Da się chyba poograniczać muzykę, co będę musiał przy okazji zrobić.
Nie wiem też czemu wszystkie dźwięki z GT6 są nadzwyczaj ciche. Musiałem zwiększać znacząco głośność w telewizorze, żeby coś usłyszeć. Późniejszy powrót do menu PS3 kończył się szybkim obniżaniem głośności, bo okazywało się, że tutaj jest już normalnie. Jak patrzyłem w ustawieniach gry, to wszystko jest poprawnie i nie wiem czym to jest spowodowane.
Aha... no i na razie brak jest wsparcia dla 3D...

No, to tyle moich pierwszych wrażeń...
