15-09-2012, 14:25
Znakomita passa EA trwa w najlepsze. Zaledwie 2 tygodnie temu Madden NFL 13 pobił rekord premiery w swojej serii, a teraz o FIFIE 13 zaczyna być głośno. 1,99 mln graczy ściągnęło w ciągu 3 pierwszych dni demo najnowszej piłki kopanej na PS3/X360/PC. Jest to aż o niemal 1/3 (dokładnie 29%) więcej niż rok temu w tym samym czasie uzyskała FIFA 12.
Złożono także 875 tysięcy zamówień pre orderowych, a na szczególną uwagę zasługuje fakt, że aż 62% więcej Amerykanów niż przed rokiem zdecydowało się na ten krok. Nowa FIFA będzie miała swoją premierę za niecałe 2 tygodnie (28.09 w Europie), a wcześniej, bo już 21 września pojawi się jej największy i jedyny rywal - PES 2013. Wyjątkiem są subskrybenci programu EA SPORTS™ Season Ticket, którzy w nową FIFĘ będą mogli zagrać już 21 września w Ameryce oraz 22 w Europie. Koszt udziału w tym programie to w zależności od kraju 25 dolarów, 20 funtów, 25 euro lub 2 tysiące punktów dla posiadaczy X360. Jest to jednorazowa opłata ważna 12 miesięcy i oprócz kilkudniowego, wcześniejszego dostępu do którejś ze sportowych gier EA daje także zniżki na DLC do nich oraz kilka darmowych pakietów.
Złożono także 875 tysięcy zamówień pre orderowych, a na szczególną uwagę zasługuje fakt, że aż 62% więcej Amerykanów niż przed rokiem zdecydowało się na ten krok. Nowa FIFA będzie miała swoją premierę za niecałe 2 tygodnie (28.09 w Europie), a wcześniej, bo już 21 września pojawi się jej największy i jedyny rywal - PES 2013. Wyjątkiem są subskrybenci programu EA SPORTS™ Season Ticket, którzy w nową FIFĘ będą mogli zagrać już 21 września w Ameryce oraz 22 w Europie. Koszt udziału w tym programie to w zależności od kraju 25 dolarów, 20 funtów, 25 euro lub 2 tysiące punktów dla posiadaczy X360. Jest to jednorazowa opłata ważna 12 miesięcy i oprócz kilkudniowego, wcześniejszego dostępu do którejś ze sportowych gier EA daje także zniżki na DLC do nich oraz kilka darmowych pakietów.