Elf Pack - zbiór najlepszych programów na PS2
#1
Na prośbę kolegi z CDRinfo zamieszczam tutaj jakże ten piękny, przydatny, a zarazem mało ważący obraz, będący zbiorem najlepszych programów na PS2, a zarazem na PC.

Wersja R8b:

Kod:
Witaj graczu,

Masz   przed  sobą  obraz  z  IMO  najlepszymi  i  najprzydatniejszymi
programami  na  scenie  PS2.  Stworzyłem  go  z  kilku  powodów,  choć
najważniejszym  z  nich jest oczywiście chęć pomocy początkującym, aby
nie  zaśmiecali  for  i  kanałów  irc  pytaniami  o  budowę  obrazów z
*.elf-ami (a między wierszami: nie wkurzali innych ;]).

Wszystkie  zawarte  w  niniejszej  kompilacji programy są REPACKami, a
więc  zostały  pozbawione  plików/programów,  które  znajdowały  się w
oryginalnym  releasie.  Jeśli  dany  apps  używa  jakiś  zewnętrznych
zasobów,  został  wrzucony do folderu - każdy z nich przygotowany jest
do pracy z karty pamięci. Każda aplikacja została skonfigurowana wedle
mojego  "widzimisie"  i uposażona w pełną nazwę. Wszystkie readme itp.
(o ile takowe były) znajdują się w cdfs:/_PS2/TXT/.


----------------------------------------------------------------------
  Legal stuff:
----------------------------------------------------------------------

Absolutnie  wszystkie  te  programy  są  całkowicie  DARMOWE, oparte o
PS2SDK  (włącznie  z  bibliotekami),  a  więc  i w zupełności legalne.
Sprzedaż  niniejszego  obrazu  (jak i oczywiście wypalonej płyty) jest
kurestwem  w  najczystszej  postaci.  Nie tylko wobec mnie, ale przede
wszystkim  wobec  wszystkich  osób,  które  napisały  programy  w  nim
zawarte.  Uwaga ta szczególnie dotyczy "pewnych osób" z allegro, które
myślą, że jak zmienią skin to jest już wszystko cacy...

Nie należy prosić mnie o dodawanie komercyjnego softu do ELF-Packa. To
nie  w  tej  bajce.  Zapomnij  o Swap Magic (lepszy jest Zone Loader),
HDAdvance  (jest   HDloader,   też lepszy), USB Advance/Loader/Xtreme,
Code Breaker itp. Przyświecała mi idea paczki stricte scenowej, więc w
pełni legalnej.

Jako  autor  kompilacji  i  paru  innych  rzeczy nie mam nic przeciwko
rozpowszechnianiu   jej  w sieci na http, ftpach, torrentach (byle nie
takich,  do których dostęp jest płatny!), rapidach i cholera tylko wie
na  czym  jeszcze.  Prosiłbym  jednak aby NIGDY nie była modyfikowana,
NIGDY   żaden   debil   się   pod   nią  nie  podpisywał  i aby ZAWSZE
znajdowała się informacja skąd została pobrana, czyli z cdrinfo.pl.


----------------------------------------------------------------------
  Dodatkowe informacje:
----------------------------------------------------------------------

Obraz  ten  jest obrazem DVD, który należy wypalić... zgadnij - na DVD
właśnie  ;)  -  w  mode1, zamykając sesję. Nie wolno go wypalać na CD,
ponieważ  nie  będzie  to  zgodne  ze  specyfikacją PS2CD, nawet jeśli
wypalisz  w mode2, RAW-DAO. DVD+/-R/RW SL/DL! Nośnik DVD jest dowolny,
byleby tylko Twoja konsola była go w stanie odczytać.

                * * *

Uwaga: NIE działa na USBA/USBX/USBL/HDX/OUSBLD/OPNPS2LD (nawet uLE nie
zostanie  poprawnie  uruchomiony).  Na  HDL/HDA  też  nie za bardzo ze
względu  na  fakt, że uLE nadal odnosi się do fizycznego napędu, a NIE
tego "emulowanego" przez loader!

                * * *

Użytkownicy  Free  McBoot  lub  podobnych "exploitów" DVD-Playera (np.
Memor32,  Memory  Plus)  NIE  muszą  patchować  obrazu  płyty.  Do jej
uruchomienia  należy  użyć  ESR  w wersji GUI - i co ważne - zaznaczyć
opcję "Disable ESR after first IOP Reset". W przeciwnym razie niektóre
programy będą działać niepoprawnie (lub wcale się nie uruchomią). Taki
już  urok  Mechacona,  dlatego  ze  wszech  miar  polecam  modchip i to
najlepiej   bez   irytującej  funkcji  sleep  (lub  co  sensowniejsze:
uruchamianie  programów z innego nośnika niż CD/DVD bez pośredniczenia
w  tym  ESR, który  projektowany był z myślą o grach, a nie homebrew).
Druga  metoda,  bardziej  bezsensowna, to uruchomienie płyty za pomocą
uLE  z  aktywnymi  modułami  ESR  (czyli  uruchomienie uLE przez ESR w
wersji  MC  lub  GUI  i  wybraniu  opcji  LaunchAPP - następnie ręczne
uruchomienie  uLE  znajdującego  się  na  płycie  lub  wybranie  opcji
Uruchamiania płyty).


----------------------------------------------------------------------
  Programy znajdujące się na płycie:
----------------------------------------------------------------------

dla PS2:

  ESR
  Free McBoot
  GS Mode Selector
  HDLoader (PL)
  HDProject
  IGR
  Infinity Dev2 Installer
  Kernel Loader
  Lens Changer
  MCEmu
  Memory Card Annihilator (PL)
  Open PS2 Loader (PL)
  PS2 Dumper
  RadShell
  Simple Media System (PL)
  Unofficial Launch ELF (PL)
  Zone Loader

  PS2FCEUltra
  PS2fMSX
  PS2GB
  PGEN
  PSMS Reloaded
  PVCS Reloaded
  ScummVM
  SNES-Station


dla Win32:

  CDGenPS2 (PL)
  ESR Disc Patcher
  Omniconvert (PL)
  PPF-O-Matic (PL)
  PS2 Save Converter
  Toxic's Dual Layer Image Patcher
  USBUtil
  WinDip
  WinHIIP



----------------------------------------------------------------------
  Lista zmian:
----------------------------------------------------------------------

ELF-Pack R8b

    + update Open PS2 Loader do wersji 0.7
    + update ScummVM do wersji 1.1.1
    + skonfigurowany ScummVM (umknęło mi to w poprzedniej wersji)
    + dodane opcjonalnie, spakowane oba pliki wykonywalne ScummVM
    + przypisane obie wersje ScummVM do menu w uLE
    - usunięte starsze wersje OPL


ELF-Pack R8

    + dodane dwie wersje Open PS2 Loader 0.6 i 0.5
    + dodany emulator MSXa (PS2fMSX v0.6b)
    + dodany Kernel Loader v2.0
    + dodane GS Mode Selector wersje 0.23n i 0.23u beta
    + dodane programy dla Win32
    + dodany autorun i menu dla Win32 oparte na QLoaderze
    + dodane pliki DVD-Video dla FMCB (nie trzeba więc patchować)
    + roszady w menu OSDh
    + podział menu uLE na kilka list
    + przypisane tytuły plikom w menu uLE
    + update SMS do wersji 2.9 Rev4
    + update pliku językowego SMSa
    + update uLE do wersji 4.40
    + update RSH do wersji 0.6
    + update SCUMMa do wersji 1.0.0
    + update PS2InfoGB do Revision 6a
    + update ./TXT
    + zmiany w readme, na wypadek gdyby się okazało, że ktoś je
      jednak czyta ;]


ELF-Pack R7 RC1/2/3

    f manager plików w głównym menu w uLE dla plików w DEV1/SM
    + roszady w menu OSDh
    + roszady w menu uLE
    + kolejna drobna reorganizacja folderów/plików
    + dodany emulator silnika SCUMM (ScummVM v0.13.1)
    + dodany emulator GB (InfoGB v0.5j Rev5c)
    + dodany emulator SMS (PSMS Reloaded v0.4)
    + dodany emulator ośmio bitowych Atarynek (PVCS Reloaded v0.3)
    + dodany HDL v0.8c po angielsku
    + dodane stare moduły USB dla SMSa (nie linkowane)
    + update SMS do wersji 2.9 Rev3
    + update uLE do wersji 4.39 i 4.39z (BETA)
    + update MCA do wersji 1.0a
    + update wszystkich *.psu do uLE 4.39
    + update ./TXT


ELF-Pack R6b

    f manager plików w głównym menu w uLE
    + update uLE do wersji 4.38
    + update FMCB do wersji 1.8b
    + update HDP do wersji 1.081b
    + update SMS do wersji 2.9 Rev2
    + dodany IGR dla HDLa Rev2


ELF-Pack R6

    f dodany cdfs:/APP/BOOT.ELF (uLE 4.30) dla InfDEV2Inst.
    + reorganizacja folderów/plików
    + update uLE do wersji 4.30
    + update FMCB do wersji 1.7
    + update ESR do wersji beta r9b
    + dodane pozostałe wersje ESR
    + dodana wersja cmd MCA
    + dodany proof of concept IGRu
    + dodana wersja NTSC skinu "bench" dla uLE
    + spatchowany obraz dla exploitów DVD-Playera
    - usunięty HDL z cdfs:/APP/FMCB/INSTALL/
    - usunięty SMS z cdfs:/APP/FMCB/INSTALL/


ELF-Pack R5

    f naprawiona ścieżka do plików na płycie dla uLE
    + zmieniony skin w SMSie z "kohaku.smi" na "movie.smi"
    + update uLE do wersji 4.28
    + update wszystkich *.psu do uLE 4.28
    + dodany FMCB w wersji 1.6
    + dodane fanty w cdfs:/APP/FMCB/INSTALL/ dla FMCB
    + dodane readme itp. w cdfs:/TXT/
    + dodane readme_pl
    - usunięty (przez przypadek :P) BOOT.ELF dla InfDEV2Inst.


ELF-Pack R4/R4c

    f naprawiona ścieżka do uLE w SYSTEM.CNF
    + update SMS do wersji 2.8 R6
    + update FCEUltra do wersji 0.9.3 build955
    + dodany polski jezyk w uLE
    + dodany polski jezyk w uLE w *.psu
    + zmieniony skin uLE z "tears" na "bench"
    - usunięte skrypty DEV1 dla RSH


ELF-Pack R3

    + update uLE do wersji 4.20
    + dodany FCEUltra by Ragnarok
    + dodane emulatory MCSIO (v0.6 w HDP i 0.7f w MCEmu)
    + dodana tablica Joliet w obrazie
    + zmienione nazwy programów na ich pelne nazwy
    + zmieniona ścieżka do uLE w SYSTEM.CNF względem nowej nazwy
      w tablicy


ELF-Pack R2

    + update programów
    + update emulatorów SNES-Station i PGEN na wersje z nowymi USBD
    + dodany MCA
    + dodany RSH
    - usunięty MCKill


ELF-Pack R1

    = pierwszy badziewny release ;]


~--------------------------------------------------------------------~
                           Berion 13-V-2010
                            www.cdrinfo.pl

  Podziękowania dla autorów powyższych programów i dla Szczuru za beta
  testy.
~--------------------------------------------------------------------~

Download:
Kod:
http://www.cdrinfo.pl/download/8430173446
[Obrazek: 4323df4.png]
[Obrazek: 507271.gif]

Nie pomagam na GG i PW!
Odpowiedz
#2
No dobra... pobrałem, nagrałem, obadałem i muszę przyznać: Cudeńko warte uwagi. Dużo odpowiednich programów na PC i PS2, niczego mi nie zabrakło, a emulator NES- FCE ULTRA nie miał żadnych problemów z żadnym romem tak jak na PC. Dla mnie czad. W dodatku nie trzeba nic wgrywać na mc, tylko wszystko jest na miejscu, na płycie. Dla każdego "peesdwójkowicza" must have.
[Obrazek: YU6rXCy.png]

Posiadane konsole

PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)

Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Odpowiedz
#3
Ja nagrałem tego elfpacka i jak próbuję z niego odpalić instalatora FMCB to pokazuje że brak plików do obsługi USB oraz pliku boot.elf. Coś źle zrobiłem, czy to wina obrazu?
Powracam na forum :)
Odpowiedz
#4
Mi akurat ELFPack pomógł inaczej Big Grin Ściągnąłem sobie FMCB, nagrałem na PENDRAKA i odpaliłem instalację poprzez eksploratora plików (jest w ELFPacku) z USB. Wszystko się udało idealnie.
Odpowiedz
#5
matic902i tak już ELF Pack działa. FMCB podczas instalacji szuka sobie plików z programami do zainstalowania, ale nie wszystkie są na kompilacji. FMCB zainstaluje się bez problemu, co najwyżej niektóre programy będziesz musiał doinstalować ręcznie (SMS, OPL itp.)
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360

[Obrazek: XsKg1.gif]
[Obrazek: 1N8cslJ.jpg]
Odpowiedz
#6
Zainstalowałem z pliku na płycie, potem sprawdziłem przez ULE i nie było ani modułów do USB, ani ESR, ULE, itp. Spróbuję jeszcze odpalić instalkę z pendriva.
Powracam na forum :)
Odpowiedz
#7
ESR musi być, modułu do USB chyba tam nie ma.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360

[Obrazek: XsKg1.gif]
[Obrazek: 1N8cslJ.jpg]
Odpowiedz
#8
Zrobiłem reupload: https://www.dropbox.com/s/gubmg878vek2nj...ck_R8b.rar
Z dropboxa nigdy nie usuną.
Odpowiedz
#9
Witam,
rozwinąłem ideę ELF-Packa do czegoś co nazwaliśmy z ffg "AIO Project". Jest to zbiór niemal pół tysiąca aplikacji dedykowanych naszej ulubionej PlayStation 2. Po więcej szczegółów odsyłam do dokumentacji (jest też po Polsku jakby ktoś miał problem z j. angielskim).

Link do najnowszej wersji 1.3.
MD5: 8B1EE99792568A4EAB0153B21BC72E07


- - -

A co do problemów z instalacja FMCB 1.8b: wynikają one z faktu iż FMCB nie znajdzie zasobów na płycie, opisałem to w readme którego nikt nie czyta... Wink Byc może z wersja 1.94 nie ma już takich problemów (nie sprawdzałem). W AIO są obie, głównie dlatego że wersje 1.9x bugują się na konsolach z modchipami (np. na Ripper 2 Gold, nie uruchamiają się programy z OSDh). W każdym razie, bezpiecznie jest po prostu przenieść cały katalog na USB (czyli "mass:/") i stamtad uruchomić instalator. Wtedy nie będzie żadnych problemów.
Odpowiedz
#10
Mam ten "stary" obraz z CDRinfo wypalony - swego czasu potrzebowałem emulatora NES i zadziałało. Niestety nie mogłem sobie poradzić z odpaleniem emulatora SNES (możliwe, że to wynikało z mojej niewiedzy i że jakoś źle to robiłem).

Płytkę odpalałem przez ESR i wyświetlała mi się lista wszystkich programów, ale ...
Cytat:(...)Do jej
uruchomienia należy użyć ESR w wersji GUI - i co ważne - zaznaczyć
opcję "Disable ESR after first IOP Reset". W przeciwnym razie niektóre
programy będą działać niepoprawnie (lub wcale się nie uruchomią).


Wątpię, że wybierałem tę opcję. Odpalałem to przez opcję domyślną (tak samo jak grę wypaloną pod FMCB). Być może stąd mój problem z emulatorem SNES?
[Obrazek: Kraszuuu.png]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Poszukiwany pack z najstabilniejszych fmcb. Mariox9 3 1086 13-01-2021, 19:34
Ostatni post: Makaveli
  Joytech Williams F1 Starter Pack Controller White 3 2518 04-11-2016, 10:40
Ostatni post: White
  [ROZWIĄZANE] Swap Magic 3.6 - nie działa przypisywanie programów do uruchamiania z USB (L1 + up) Jusko 1 2223 13-04-2014, 10:31
Ostatni post: cbool1995
  Konsola PS2 77004 z modbochip 760 nie czyta nagranych programów iso ferguson6600 50 20442 19-01-2014, 13:35
Ostatni post: piotros
  PS2 nie czyta programow z pendrive i/lub karty pamieci amteo96 4 3621 22-08-2012, 19:35
Ostatni post: Draco
  FMCB 1.8 - brak programów w menu Ichig 3 4047 13-06-2012, 15:23
Ostatni post: Draco
  Paczka programów problem. szef966 1 2075 16-12-2011, 16:20
Ostatni post: Simion
  Nagranie programów michalek510 2 2581 13-07-2011, 22:47
Ostatni post: michalek510

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości