09-03-2013, 20:01
Zdaniem jednego z przedstawicieli firmy Creative Assembly, znanej głównie z serii gier strategicznych "Total War", pozycja pecetów nie jest zagrożona przez konsole nowej generacji - ich zdaniem PC jako platforma do grania nie zginie.
![[Obrazek: 8246480215_b95d79c2bc_c.jpg]](http://www.grasz24.pl/media//ikonki_newsow/R/ROME%20II/8246480215_b95d79c2bc_c.jpg)
Studio Creative Assembly przekonuje, że siłę PC podkreśla... architektura PS4. "Fakt, że nowa konsola - PS4 - wydaje się być zmodyfikowanym pecetem, tylko udowadnia, że ta platforma jest silna i najprawdopodobniej w najbliższym czasie nie zobaczymy jej śmierci" - mówi Dom Starr, który zajmuje się projektowaniem kampanii w "Total War: Rome II".
W sieci pojawiły się też wiadomości odnośnie obecności cyklu "Total War" (niekoniecznie "Total War: Rome II") na konsolach nowej generacji. Dotychczas jednym z przeciwwskazań była mała ilość pamięci RAM dostępnej na PS3/X360 potrzebnej do wygenerowania dużej liczby jednostek, co jednak ma się zmienić wraz z pojawieniem się nowych konsol. Kwestia sterowania jest wciąż omawiana, aczkolwiek pojawiła się koncepcja wykorzystania Touchpada w Dualshock 4.
![[Obrazek: 8246480215_b95d79c2bc_c.jpg]](http://www.grasz24.pl/media//ikonki_newsow/R/ROME%20II/8246480215_b95d79c2bc_c.jpg)
Studio Creative Assembly przekonuje, że siłę PC podkreśla... architektura PS4. "Fakt, że nowa konsola - PS4 - wydaje się być zmodyfikowanym pecetem, tylko udowadnia, że ta platforma jest silna i najprawdopodobniej w najbliższym czasie nie zobaczymy jej śmierci" - mówi Dom Starr, który zajmuje się projektowaniem kampanii w "Total War: Rome II".
W sieci pojawiły się też wiadomości odnośnie obecności cyklu "Total War" (niekoniecznie "Total War: Rome II") na konsolach nowej generacji. Dotychczas jednym z przeciwwskazań była mała ilość pamięci RAM dostępnej na PS3/X360 potrzebnej do wygenerowania dużej liczby jednostek, co jednak ma się zmienić wraz z pojawieniem się nowych konsol. Kwestia sterowania jest wciąż omawiana, aczkolwiek pojawiła się koncepcja wykorzystania Touchpada w Dualshock 4.