14-08-2012, 08:56
Może temat trochę dziwny, ale niech będzie. Najwyżej się w nim nie będzie nic pisało ;D Tym razem wypisujcie przykłady ciekawych trybów, strojów czy po prostu innych extrasów dostępnych w danej grze do odblokowania.
Ciekawe bonusy/extrasy na PS2
|
14-08-2012, 08:56
Może temat trochę dziwny, ale niech będzie. Najwyżej się w nim nie będzie nic pisało ;D Tym razem wypisujcie przykłady ciekawych trybów, strojów czy po prostu innych extrasów dostępnych w danej grze do odblokowania.
14-08-2012, 12:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-08-2012, 13:03 przez PaultheGreat.)
W "Prince of Persia: Warrior Within" znajdują się m.in. artworki, które odblokowujemy podczas przechodzenia gry znajdując je w ukrytych skrzyniach oraz filmiki ukazujące wywiady z twórcami, trailery itp.
Z kolei w "Spartan: Total Warrior" twórcy zaoferowali graczom dodatkowy tryb, w którym przyjdzie nam walczyć na arenie z hordami przeciwników i będziemy musieli wytrzymać jak najdłużej. Tryb ten jest dostępny od początku, ale ciężko nam będzie cokolwiek "ugrać" bez dodatków (kapliczki z maną i z życiem, sojusznicy itp), które odblokowujemy znajdując ukryte skrzynie. Jak widzimy twórcy często w swoich grach oferują nam różnego rodzaju bonusy, które otrzymujemy po ukończeniu gry albo znajdując je porozrzucane w świecie gry we wspomnianych wcześniej skrzyniach (taka zachęta do dokładniejszego zwiedzania mapek). Na płycie z "Burnout 3: Takedown" znajdziemy wersję demonstracyjną gry "Need for Speed: Underground 2".
14-08-2012, 13:27
Mi miło zapadły w pamięci bonusy odblokowywane w Prince of Persia Two Thrones, ponieważ gracz był nagradzany artworkami ze wszystkich części trylogii o księciu Persji.
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360 ![]() ![]()
14-08-2012, 18:53
TK 5 Arcade History to jest poprzednie 3 części Tekkena(1-3)
ArtWorki i ciekawostki w GoW które możemy odblokować. Możemy zobaczyć np model Kratosa w zbroi, który miał się pojawić w grze niestety ze względu na techniczne możliwości PS2. Co ciekawe na początku GoW 2 właśnie w tej zbroi pojawia się kratos. Bronie w SC, niektóre całkiem wykręcone, w przypadku gry z komputerem dodają różne bonusy, w walce między graczami tylko wygląd. Dodatkowe stroje w MKA, szczególnie zestaw starszych bogów.
15-08-2012, 08:35
Resident Evil 4 - tutaj twórcy bardzo rozpieścili graczy. Po ukończeniu głównej rozgrywki (która wcale taka krótka za pierwszym razem nie jest) do dyspozycji dostajemy dodatkowy scenariusz dla Ady, dwie mini-gry: Mercenaries, Assignment Ada. Ponadto, ukończenie powyższych oraz przejście głównego trybu na poziomie "Pro" pozwala odblokować mocniejsze bronie oraz stroje. No i można obejrzeć wszystkie filmiki z gry.
15-08-2012, 13:56
Zaskoczył mnie extras w grze "Prince of Persia: The Sands of Time". A to dlatego, że po odwiedzeniu sekretnej miejscówki gracz w menu głównym otrzymuje do dyspozycji . . . zupełnie "nową", pełną wersje gry. Mowa o oryginalnym, pierwszym "Prince of Persia" z roku 1989 roku. Z ciekawości nawet trochę pograłem w tą archaiczną gierkę. Uświadomiło mi to niebotycznie wysoki poziom trudności jaki w tamtych czasach był na porządku dziennym. Miałeś do dyspozycji 3 życia i musiałeś sobie radzić. Nikogo nie interesowało, że można je było stracić już na pierwszym level'u.
Filozofia tamtej gry polegała na perfekcyjnym zapamiętywaniu plansz. Gracz miał bowiem do dyspozycji zaledwie godzinę, aby uratować księżniczkę. Trzeba było wykonać setki prób, żeby bez kodów ukończyć tamten tytuł. Przykładowo: - 3 życia które masz na starcie pozwoliły ci dojść zaledwie do drugiego levelu. Tu giniesz. - Musisz zaczynać wszystko od początku, ale teraz znasz już pierwszy level, więc zapewne dojdziesz troszkę dalej. Giniesz kawałek dalej. - ..... - ...... - Musisz zaczynać wszystko od początku, ale teraz już znasz level 1,2,3,4,5,6 i zapewne dojdziesz troszkę dalej. W końcu jednak ponownie giniesz. - Musisz zaczynać wszystko od początku, ale teraz już znasz level 1,2,3,4,5,6,7 i udało ci się dojść prawie do samego końca, do upragnionego finału, już widzisz na horyzoncie piękną księżniczkę i co? Kończy ci się czas! I w takim przypadku... - Musisz zaczynać wszystko od początku ![]() Dlatego panowie i panie: pełny szacunek dla graczy z tamtych czasów. Wówczas o karcie pamięci nikt nie słyszał. Konsole w związku z tym chodziły po kilkadziesiąt godzin bez wyłączania.
15-08-2012, 22:13
A dzięki temu firmy produkujące konsole tworzyły sprzęty niezawodne
![]()
Playstation 2 Slim SCPH-77004, 3xDS2, FMCB
Inne konsole: SMS II, MegaDrive, PSOne, Dreamcast, Xbox, Xbox 360 ![]() ![]()
17-08-2012, 18:03
tak jak nadmienił Kratos w "którymś tam" temacie: Metal Gear Solid 3 - nie tylko trójka, ale również i dwójka miały ogromną liczbę dodatków (mam tu na myśli głównie rozszerzone edycje obu gier). VR missions znany w pierwszej odsłony, Snake Tales [pragnę zauważyć, że twórcy stworzyli tryb owy jako wynagrodzenie za ten (nie)sławny incydent z Sons of Liberty], Snake vs. monkeys, etc.
Persona 3 Fes (the Answer) - tryb odpowiada de facto za dopełnienie głównej fabuły znanej ze zwykłej Persony 3. Bardzo ciekawe rozwiązanie, z którym dotychczas nie spotkałem się w żadnej innej grze na ps2. (15-08-2012, 08:35)Sandinista napisał(a): Resident Evil 4 - tutaj twórcy bardzo rozpieścili graczy.Owszem. Najbardziej zapadła mi w pamięci zbroja Ashley, przez którą przeciwnicy nie mogli jej porwać. @Kraszu miałem przyjemność z pierwszą częścią Prince of Persia już jakiś czas temu, a nawet ją ukończyłem. (15-08-2012, 13:56)Kraszu napisał(a): Dlatego panowie i panie: pełny szacunek dla graczy z tamtych czasów. Wówczas o karcie pamięci nikt nie słyszał. Konsole w związku z tym chodziły po kilkadziesiąt godzin bez wyłączania.Święta prawda. Największym urokiem też był fakt, iż samą grę dało ukończyć się w 30 minut bądź nawet krócej.
18-08-2012, 10:01
W serii Jak and Daxter zbiera się Precursor Orb (te jajka). Dzięki nim odblokowuje się dodatki w grze np. Jak bez zarostu czy odwrócony świat, galerie zdjęć czy nawet nowy tryb gry.
31-08-2012, 08:00
W bardzo ciekawy sposób sprawę bonusów rozwiązano w grze "Call of Duty 2: Big Red One". Za każdy ukończony poziom dostajemy art worki, zdjęcia broni i pojazdów oraz wstawki z filmami dokumentalnymi. Czytanie opisów broni i podglądanie zdjęć giwer powiększonych na cały ekran prezentuje się bardzo ładnie. Swoją drogą menu i wszelkiego rodzaju ekrany loadingu też prezentują wysoki poziom.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|