22-03-2013, 14:11
Portal IGN jako pierwszy ocenił BioShock Infinite i przyznał grze ocenę 9.4 w skali 10-punktowej. Wersja na PC otrzymała o jedną dziesiątą więcej punktu. Tymczasem New York Times ogłosił, że cena, jaką przyszło zapłacić 2K Games za tak wysoką jakość jest również niezwykle wysoka. 200 mln dolarów rozłożone miała zostać na 2 równe części - 100 milionów dla 200 osobowego teamu, który nad grą pracował i kolejne 100 na promocję gry. Ken Levine, współzałożyciel studia Irrational Games, które grę robiło skomentował to krótko: "200 milionów za Infinite? Czy ktoś przesłał czeki na niewłaściwy adres?".
Do tej pory to GTA IV z 2008 roku uchodziło za grę, która kosztowała krocie, bo aż 100 mln dolarów, a nad grą pracowało około tysiąc osób. Budżet Star Wars: The Old Republic na PC z 2011 roku to bagatela 200 mln dolarów i to jeden z rekordzistów pod tym względem. Na X360 Halo 4 miało kosztować również 100 mln, Gran Turismo 5 (80 mln) i Metal Gear Solid 4 (60 mln) to najdroższe gry na wyłączność na PS3. Dla porównania na PS2 najdroższa była produkcja Final Fantasy XII (48 mln), na PS1 niedużo tańsze było Final Fantasy VII (45 mln), a w czołówce najdroższych gier wszech czasów widnieje Shenmue (70 mln) wydane jeszcze na Dreamcasta w 1999 roku.
BioShock Infinite powstawał przez 4 ostatnie lata i nie jest powiązany fabularnie z dwoma poprzednimi grami z serii. Premiera gry na 3 wcześniej wymienione platformy już 26 marca.
Do tej pory to GTA IV z 2008 roku uchodziło za grę, która kosztowała krocie, bo aż 100 mln dolarów, a nad grą pracowało około tysiąc osób. Budżet Star Wars: The Old Republic na PC z 2011 roku to bagatela 200 mln dolarów i to jeden z rekordzistów pod tym względem. Na X360 Halo 4 miało kosztować również 100 mln, Gran Turismo 5 (80 mln) i Metal Gear Solid 4 (60 mln) to najdroższe gry na wyłączność na PS3. Dla porównania na PS2 najdroższa była produkcja Final Fantasy XII (48 mln), na PS1 niedużo tańsze było Final Fantasy VII (45 mln), a w czołówce najdroższych gier wszech czasów widnieje Shenmue (70 mln) wydane jeszcze na Dreamcasta w 1999 roku.
BioShock Infinite powstawał przez 4 ostatnie lata i nie jest powiązany fabularnie z dwoma poprzednimi grami z serii. Premiera gry na 3 wcześniej wymienione platformy już 26 marca.