Beyond: Dwie Dusze
#1
Wczoraj zostało udostępnione demo tej gry dla posiadaczy abonamentu PS+, a dzisiaj znalazłem chwilę, żeby je ograć.
No i muszę powiedzieć, że strona graficzna jest przepiękna.
Nowe QTE mnie denerwowało, bo jak dla mnie nie jest naturalne, tylko sztucznie porusza się prawą gałką w 4 strony, ale może o to chodziło twórcom.
Odnośnie fabuły, to za dużo w demie jej nie było, ale może zapowiadać się ciekawie.
Jak na początku nie mogłem się doczekać kiedy obejrzę demo i pogram w nie, tak po zagraniu 2 razy w nie jakoś ochota na samą grę mi odeszła. Udało mi się obejrzeć różne warianty sytuacyjne, kiedy nie wychodzi QTE i kiedy wychodzi... Smile Ale finalnie i tak dochodziliśmy do tego samego miejsca, tylko w trochę inny sposób.
Chyba trochę przekombinowali z tym QTE i 2 bohaterami, bo tak na prawdę poruszamy się 2 bohaterami. A sterowanie drugim bohaterem jest trochę dziwne.
Oczywiście do sterowania i nowego sposobu QTE można się przyzwyczaić, tak więc pewnie te argumenty przy dłuższym graniu zostałyby obalone.
Mimo wszystko demo pozostawiło mi pewien niesmak i tak jak chciałem ograć Heavy Rain i kupić na premierę Beyond, tak po demie odeszła mi na to ochota.
Całe szczęście jest jeszcze możliwość potestowania, niektórych tytułów i dzięki temu można zaoszczędzić trochę pieniędzy... Smile
[Obrazek: 9458.png][Obrazek: piotros_org.png]
3DS FC: 2724-0392-0522
Odpowiedz
#2
Mnie sterowanie akurat podpasiło i było dla mnie intuicyjne, ale to pewnie dlatego, że jestem świeżo po Heavy Rain. Ogólnie rzecz biorąc powiedziałbym, że sterowanie w dużej mierze jest przeniesione z HR. Nawet prawa gałka, z tym że tutaj nie pojawia się nam strzałka, pokazująca w którą stronę należy wykonać ruch tylko kropka mająca na celu oznajmić nam, że należy wykonać jakąś czynność. Może to trochę dezorientować i utrudniać zabawę. Z początku także wydało mi się to dziwnym posunięciem, jednakże z czasem wykonywanie poleceń prawym drążkiem stało się dla mnie naturalne. Ot, trzeba wykonywać ruchy zgodnie z kierunkiem jaki obiera na ekranie bohaterka. Poruszanie się Aidenem również w mig załapałem i wydaje mi się, że jest dość przystępne. Z przyjacielem Jodie wiążę sporę nadzieje - dobrze by było gdyby interakcja z przedmiotami (tak jak miało to miejsce w tym laboratorium) czy przejmowanie ciał oponentów było należycie wykorzystane i gracz będzie miał dużo okazji, by wykorzystać moce kompana.

Demo spodobało mi się i zrobiło mi dużego smaka na pełną wersję. Myślę, że gracz będzie miał nieco większą kontrolę nad postaciami w przeciwieństwie do poprzedniego dziecka QD. Mimo wszędobylskiego QTE, które mi nie przeszkadza. Całe szczęście, że postacią kierujemy przy pomocy lewego analoga, a nie jak w Heavy Rain za pomocą L2. No i rzeczywiście grafika prezentuje się bardzo ładnie - chodzi mi tutaj głównie o akcję na pociągu i w lesie (świetne ukazanie padającego deszczu), bo etap w laboratorium nie zrobił na mnie dużego wrażenia.
[Obrazek: Mlyneq.png]

[Obrazek: retronagazieuserbar.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości