12-07-2012, 09:55
W nowych FPS jest to już normą, czy w innych to nie wiem.
A giniemy, giniemy - czasami nie dasz rady albo nie zdążysz się schować Tak sobie ostatnio przypomniałem że w Far Cry 2 jest to połączone. Mamy czerwony ekran symulujący "straszne rany" ale też możemy się zaraz podleczyć. Apteczki też mamy, ale w konkretnych miejscach jak schronienie czy posterunki i wiemy gdzie trzeba się udać
Co do dynamizmu: czasami albo i często są takie sytuacje, że zamiast iść do przodu musisz się cofnąć po apteczkę bo zdrowie nie pozwala na kontynuację. I jakby nie patrzył to jednak spowalnia grę. Czasami jest też tak (skrypty) że nie możesz się wycofać i jest lipa
A giniemy, giniemy - czasami nie dasz rady albo nie zdążysz się schować Tak sobie ostatnio przypomniałem że w Far Cry 2 jest to połączone. Mamy czerwony ekran symulujący "straszne rany" ale też możemy się zaraz podleczyć. Apteczki też mamy, ale w konkretnych miejscach jak schronienie czy posterunki i wiemy gdzie trzeba się udać
Co do dynamizmu: czasami albo i często są takie sytuacje, że zamiast iść do przodu musisz się cofnąć po apteczkę bo zdrowie nie pozwala na kontynuację. I jakby nie patrzył to jednak spowalnia grę. Czasami jest też tak (skrypty) że nie możesz się wycofać i jest lipa