08-01-2014, 16:45
Sony wykorzystało targi CES 2014 do pochwalenia się liczbami dotyczącymi swojego najnowszego dziecka. Od momentu premiery, czyli 15 listopada do 28 grudnia 2013 roku PlayStation 4 znalazło dokładnie 4,2 mln nabywców. Z szacunkowych danych wynika, że kupili oni około 9,7 mln gier zarówno w wersji cyfrowej, jak i pudełkowej. Najczęściej kupowane były: Call of Duty: Ghosts, Assassin’s Creed IV: Black Flag, Battlefield 4, FIFA 14 oraz jedyny exclusive w zestawieniu, czyli Killzone: Shadow Fall.
Chwilę wcześniej Microsoft poinformował o również robiącym wrażenie wyniku 3 mln opchniętych Xbox One'ów, choć oczywiście dotyczy to wyłącznie 13 krajów w miejsce 53, w których ukazała się oficjalnie konsola Sony.
Chwilę wcześniej Microsoft poinformował o również robiącym wrażenie wyniku 3 mln opchniętych Xbox One'ów, choć oczywiście dotyczy to wyłącznie 13 krajów w miejsce 53, w których ukazała się oficjalnie konsola Sony.