Witam.
Mam mały problem, może ktoś pomoże.
Posiadam konsole PSP 3004, wczoraj zaktualizowała mi się do 6.61.
Wcześniej konsola była przerobiona (chyba nietrwale, ponieważ musiałem odpalać dwie apki zanim włączyłem grę z karty pamięci), po aktualizacji apka Prometeus się nie odpala. Wyskakuje jakiś komunikat.
Czy ktoś byłby w stanie mi pomóc w przerobieniu jej na nowym sofcie?
Jestem w tym kompletnie zielony więc potrzebowałbym wytłumaczenia krok po kroku.
Dzięki z góry.
05-02-2016, 15:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-02-2016, 16:09 przez Michal_burnout.)
Pamiętasz jakie to były aplikacje? Chodzi o to, że przed zainstalowaniem nowego CFW przydałoby się stare odinstalować a nie wiem czy aktualizacja je usuwa czy nie.
Ponieważ przed aktualizacja przerobionej konsoli powinna być zachowana kolejność:
1 Przed aktualizacją oprogramowania zaleca się odinstalowanie przeróbki i przywrócenie ustawień domyślnych konsoli. 2 Aktualizacja oprogramowania. 3 Instalacja nowej wersji przeróbki pod dany soft.
Trzymałem się powyższych rad i zawsze było ok :)
Ale jeśli już masz po aktualizacji no to chyba tylko 3ci krok pozostał, nie chciałbym abyś uszkodził konsolę, ale odinstalowanie starej przeróbki nie wchodzi w grę- niech mnie ktoś poprawi jeśli jest inaczej.
Krok trzeci jest prosty. Polecam Ci przeróbkę o nazwie LCFW 6.61 LME-2.3 (Minimum Edition), sam ja posiadam i jest super. Masz ją w załączniku.
-Pliki z archiwum wypakuj na kartę pamięci- którą najpierw radziłbym sformatować w konsoli(zrób kopię plików jeśli masz na niej coś ważnego)
-Uruchom GAME --> Memory Stick --> LME Installer for 661. W programie wciśnij klawisz X
-Po instalacji konsola uruchomi się ponownie. Wtedy wchodzisz z menu konsoli na GAME -> Memory Stick -> LME Launcher for 661- przeróbka jest aktywna.
LME Launcher uruchamiasz po całkowitym wyłączeniu konsoli lub wyjęciu baterii.
Gdyby coś było niejasne to się najpierw zapytaj ;)