20-04-2013, 10:59
Guillaume de Fondaumiere, szef studia Quantic Dream z dumą ogłosił przy okazji Europejskiego Festiwalu Gier Digital Dragons w Krakowie, że Heavy Rain kosztowało tylko 16,7 mln euro, a zarobiło ponad 100 mln. Wliczając koszty dystrybucji i promocji sama gra miała kosztować około 40 mln euro. Jego zdaniem jest to znakomity przykład na poparcie tezy, że nie trzeba cały czas katować tych samych marek, żeby zarobić. Według niego obecny kryzys w branży można zażegnać tylko wprowadzając nowe, kreatywne tytuły.
Niestety nie wiadomo w ilu egzemplarzach gra się sprzedała. Z ostatnich wieści z 2011 roku wiemy, że opchnięto 2 mln sztuk Heavy Rain. Dowiedzieliśmy się także, że francuskie studio było jednym z pierwszych, które otrzymało zestawy developerskie PS4, a ich piąta gra tworzona jest już od połowy 2012 roku właśnie na nową konsolę Sony. Najnowsza gra studia Beyond: Two Souls zadebiutuje 8 października tego roku.
![[Obrazek: large.jpg]](http://images.pushsquare.com/news/2012/03/quantic_dream_to_showcase_new_tech_demo_tonight/attachment/0/large.jpg)
Niestety nie wiadomo w ilu egzemplarzach gra się sprzedała. Z ostatnich wieści z 2011 roku wiemy, że opchnięto 2 mln sztuk Heavy Rain. Dowiedzieliśmy się także, że francuskie studio było jednym z pierwszych, które otrzymało zestawy developerskie PS4, a ich piąta gra tworzona jest już od połowy 2012 roku właśnie na nową konsolę Sony. Najnowsza gra studia Beyond: Two Souls zadebiutuje 8 października tego roku.