PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum
Czy internet w PS4 jest darmowy? - Wersja do druku

+- PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum (https://playstationforum.pl)
+-- Dział: PlayStation 4 (PS4) (https://playstationforum.pl/forum-playstation-4-ps4)
+--- Dział: Internet (https://playstationforum.pl/forum-internet--272)
+--- Wątek: Czy internet w PS4 jest darmowy? (/thread-czy-internet-w-ps4-jest-darmowy)

Strony: 1 2


Czy internet w PS4 jest darmowy? - Tenecto - 06-07-2013

Cześć Wam,

nie znam się na tym i jestem kompletnie zielony w tym temacie więc proszę nie zbesztajcie mnie za to. Shy

Czy w PS4 będzie darmowy internet i np. będę mógł sobie wejść na YouTube na konsoli?

Z góry dzięki za wyrozumiałość i odpowiedź. Tongue


RE: PS4 internet? - Kratos - 06-07-2013

Jeżeli chodzi o darmowe aplikacje to dalej będzie je można używać jedynie posiadając łącze internetowe i to się akurat nie zmienia w stosunku do PS3. Abonament PlayStation Plus wymagany jest jedynie do grania w trybach multiplayerach i to też nie wszystkich (głównie nie będzie konieczny w grach F2P).


RE: PS4 internet? - JaDCorbeN - 06-07-2013

Według zapowiedzi: na PS4 ma być "przymusowy" abonament PS+, aby pograć w multi o reszcie raczej się nie mówi i może być tak jak w Xie, aby oblukać YT trzeba było mieć Golda Smile


RE: Czy internet w PS4 jest darmowy? - Dawidek - 20-11-2014

a jak z pozostałymi stronami facebook wp.pl forum itd da sie to oglądać za darmo .
Jak w ogóle sprawuje sie przeglądarka da sie na tym normalnie przeglądać strony?


RE: Czy internet w PS4 jest darmowy? - Spaidi - 27-11-2014

możesz normalnie przeglądać strony =)

Wysłane z mojego MediaPad T1 8.0 przy użyciu Tapatalka


RE: Czy internet w PS4 jest darmowy? - Gedlanek - 14-05-2015

to np. gdy do jakieś gry wyjdzie patch, a ja nie mam abonamentu plus, to patcha pobiorę czy nie ??


RE: Czy internet w PS4 jest darmowy? - Mr.Q - 15-05-2015