Heavy Rain - Wersja do druku +- PlayStation Forum - PS5, PS4, PS3, PS2, PSone, PSP, PS Vita Forum (https://playstationforum.pl) +-- Dział: PlayStation 3 (PS3) (https://playstationforum.pl/forum-playstation-3-ps3) +--- Dział: Gry (https://playstationforum.pl/forum-gry--101) +---- Dział: Trofea (https://playstationforum.pl/forum-trofea) +---- Wątek: Heavy Rain (/thread-heavy-rain--21272) |
Heavy Rain - Reactor20000 - 26-12-2011 Wszystkiego Najlepszego Prolog - Dokończ rysowanie + Nakryj do stołu + Pobaw się z dziećmi Aby zdobyć ten pucharek, musisz wykonać trzy czynności. Najpierw (zanim Grace wróci z dzieciakami) dokończ szkic architektoniczny, który znajduje się w gabinecie Ethana na dole. Rysunek jest skończony dopiero w momencie, kiedy Ethan złoży swój podpis. Potem – już po powrocie rodziny – na prośbę Grace wyjmij talerze z kredensu i połóż na stole, a na końcu wyjdź do ogrodu i pobaw się z dziećmi. Zaznaczę, że nie możesz przerywać zabaw, tylko bawić się dopóki dzieciakom się nie znudzi. Walkę na miecze też należy wygrać. Interaktywny Dramat Dziękujemy za podtrzymanie interaktywnego dramatu Wpada automatycznie po obejrzeniu napisów początkowych (tych po scenie w centrum handlowym). Jeśli nie wpadło (a niektórzy zgłaszają ten problem), przejdź jeszcze raz scenę w centrum handlowym, aby napisy pokazały się ponownie – wtedy pucharek powinien już wpaść. Dobry Ojciec Ojciec i Syn - trzymaj się planu dnia i połóż Shauna do łóżka w dobrym nastroju Musisz wypełnić plan dnia wobec Shauna, tzn. wykonać określone czynności o określonej porze – podać synowi przekąskę (np. chipsy z szafki w kuchni), odrobić z nim lekcję, podać kolację (pizza/kurczak z lodówki), a na końcu wysłać dziecko do łóżka. Najważniejsze jest to, żeby wykonywać je o odpowiedniej godzinie napisanej na tablicy – zegar do kontrolowania czasu znajduje się chociażby w kuchnii czy salonie. Kiedy Shaun położy się do łóżka, poprosi jeszcze o misia – ten znajduje się w pokoju roboczym sąsiadującym z kuchnią (miś jest na pralce). Rycerz na Białym Koniu Melina - Pobij Troya Kiedy opuścić mieszkanie Lauren, przyjdzie do niej Troy. Wróć do mieszkania i wygraj walkę z łotrem. Detektyw Melina - Porozmawiaj z Lauren o jej synie Podczas rozmowy z Lauren musisz podejść dziewczynę, aby zaczęła rozmawiać o swoim synem. Opcja, którą należy wybrać podczas rozmowy to PODSTĘP. Śledczy FBI Miejsce Zbrodni - Znajdź na miejscu zbrodni wszystkie wskazówki powiązane z zabójcą z origami Za pomocą IWO musisz odnaleźć na miejscu zbrodni wszystkie istotne ślady związane z Zabójcą z Origami. Najlepiej zacząć od namiotu, w którym leży ciało zamordowanego chłopca. Oto ślady, które trzeba zanalizować przy pomocy IWO: krew na nodze Jeremy’ego Bowlesa, orchidea na piersi chłopca, dotknij dłoni chłopaka, pyłki wokół namiotu, krew i ślady na torach, krew na płocie, ślady opon i stóp przy autostradzie. Dobrzy Kumple Park - Wymyśl Shaunowi dwie ciekawe zabawy i kup mu cukierki Pobaw się z Shaunem przynajmniej na dwa różne sposoby – może to być huśtawka, kręcenie na kole czy rzucanie bumerangiem. Potem podejdź do stoiska ze słodyczami i kup Shaunowi cukierki. Pamięć Absolutna Witaj, Norman! - Przypomnij sobie czas pobytu w parku i co miał na sobie Shaun Podczas składania zeznań musisz podać dokładnie czas w jakim Shaun zniknął oraz w co był ubrany. Była to godzina 16:15, a chłopak ubrany był w beżową kurtkę oraz zielone spodnie. Negocjator Sklep Hassana - Przekonaj Rabusia, żeby sobie poszedł Musisz tak poprowadzić dialog z bandytą, aby opuścił sklep. Aby zacząć konwersację z przestępcą, po prostu do niego podejdź (lub zrób tak, aby cię usłyszał) i podnieś ręce do góry. Następnie każ mu się USPOKOIĆ, poproś o IMIĘ, zaproponuj POMOC lub PORADŹ, powiedz, że to NIC POWAŻNEGO, możesz też napomknąć o jego bliskich. Ważne, żeby po wybraniu pięciu kwestii, powiedzieć bandycie, żeby RZUCIŁ BROŃ, dzięki czemu wyjdzie ze sklepu. VIP Paparazzi - Wyjdź z domu tak, aby nie zauważyli cię dziennikarze Nic trudnego – wyjdź kuchennymi drzwiami, przeskocz przez płot do sąsiada (tego po lewej od wyjścia), a następnie pomiędzy domami skieruj swoje kroki do samochodu. Agorafobia Stacja Lexington - Przewróć co najmniej 50 przechodniów Podczas halucynacji, musisz potrącić 50 osób w ciągu ok. 30 sekund. Jest to trochę trudniejsze trofeum, ale nie jakieś bardzo trudne – po prostu bez zastanowienia napieraj na ludzi, najpierw tych wokół siebie, a następnie tych w głąb. Jeśli zrobiłeś to bez zatrzymania powinieneś spokojnie wyrobić się w czasie. Szczęśliwy Numerek Stacja Lexington - Znajdź właściwą skrytkę za pierwszym razem Musisz za pierwszym razem otworzyć właściwą skrytkę. Numer skrytki oraz rząd podany jest na bilecie. Po prostu nie otwieraj żadnej innej skrytki poza tą właściwą a trofeum będzie twoje. Strzelając Gafę Nathaniel - Zastrzel Nathaniela Po wymianie zdań z Nathanielem zastrzel go, naciskając R1, kiedy pojawi się taka możliwość. Samokontrola Nathaniel - Nie zastrzel Nathaniela Jak wyżej, tyle że schowaj broń zamiast strzelać. Supermamka Samobójczyni - Nie popełnij żadnego błędu opiekując się dzieckiem Musisz bezbłędnie wykonać trzy czynności – zmienić pieluchę, nakarmić bobasa oraz ukołysać do snu. Przy pierwszej po prostu weź dziecko, połóż na przewijaku i przytrzymując, zmień pieluchę. Aby nakarmić malca idź do kuchni i podgrzej mleko. Kołysanie do snu wymaga z kolei bardzo wolnych ruchów, bo inaczej dziecko się rozbudzi. Kamikaze Niedźwiedź - Wybierz najlepszą drogę na Autostradzie To trofeum jest o wiele trudniejsze, niż brzmi, ponieważ nie trzeba tylko bezbłędnie powciskać guziki, ale również obrać właściwą drogę, która spowoduje jak najmniej uszkodzeń karoserii. Poniżej zamieszczam kierunki jakie należy wybrać, aby trofeum wpadło. Zaznaczę, że mi się udało zdobyć pucharek dopiero za czwartym razem, dlatego też nie zrażajcie się zbyt szybko. Jeśli wam coś nie wyjdzie w trakcie jazdy to po prostu wyjdzie z gry i wybierzcie Kontynuuj, aby nie zaczynać rozdziału od początku, a od ostatniego checkpointa, czyli przed samą jazdą. W lewo Przechyl pad w prawo W prawo W lewo Przechyl pad w lewo Przechyl pad w prawo Przechyl pad w prawo and W lewo (w tym momencie musisz balansować autem, aby wyjść z poślizgu) W tym miejscu GPS mówi, że zostały 4 kilometry do mety. Przechyl pad w lewo Cut-scenka, w której gość zmienia opony. Przechyl pad w prawo W lewo przez barierką X, O, R2, L2, kwadrat lub trójkąt (w zależności od poziomu trudności, na którym grasz) Przechyl pad w prawo Przechyl pad w lewo Przechyl pad w prawo Przechyl pad w lewo W tym miejscu GPS mówi, że zostały 3 kilometry do mety. X, O, R2, L2, kwadrat lub trójkąt (w zależności od poziomu trudności, na którym grasz) W prawo od autobusu W tym miejscu GPS mówi, że zostały 2 kilometry do mety. W prawo Przechyl pad w lewo W prawo na kasach Cut-scenka z glinami, które rozpoczynają pościg. Przechyl pad w prawo (UWAGA!!! Jeśli zrobisz to prawidłowo - samochód policyjny w ciebie nie uderzy; jeśli uderzy - zacznij od początku, bo nie zdobędziesz trofeum) X, O, R2, L2, kwadrat lub trójkąt (w zależności od poziomu trudności, na którym grasz) Przechyl pad w prawo W lewo lub w prawo w momencie przebijania się przez blokadę policyjną X, O, R2, L2, kwadrat lub trójkąt (w zależności od poziomu trudności, na którym grasz) Przechyl pad w prawo Przechyl pad w lewo X, O, R2, L2, kwadrat lub trójkąt (w zależności od poziomu trudności, na którym grasz) Czasem gra może nie odczytać właściwie ruchów pada. Pamiętaj, że musisz trzymać go równolegle do telewizora, nie prostopadle, a ruchy muszę być zdecydowane i tylko w kierunku, w którym powinien odbyć się ruch. Mistrz Kierownicy Niedźwiedź - Ukończ Próbę Niedźwiedzia Ukończ próbę, zdobywając nagrodę i wydostając się z płonącego auta. Aby szczęśliwie dojechać do mety, nie pomyl się we wciskaniu przycisków więcej niż trzy razy pod rząd. Zabawa w Kotka i Myszkę Hala Targowa - Pobij Kordę w Chłodni Wygraj walkę z Kordą w chłodni. Twardziel Impreza Kramera - Pokonaj goryli Gordiego nie obrywając ani razu Wygraj walkę z ochroniarzami Gordiego po rozmowie z nim. Nie zepsuj żadnej kombinacji, aby nie zostać uderzonym. Tchórz! Motyl - Poddaj się albo nie przejdź Próby Motyla Po przejściu kanału wypełnionego szkłem i zjechaniem rurą do transformatorów, nie podejmij się przejścia przez naelektryzowane przewody i po prostu opuść pomieszczenie drzwiami z napisem COWARD (ang. TCHÓRZ). Zelektryzowany Motyl - Przejdź Próbę Motyla Przejdź przez przewody elektryczne na drugą stronę – wybieraj zawsze te kable, przez które nie płynie prąd i staraj się nie pomylić przy naciskaniu przycisków. Dobry Glina Walka Psychologiczna - Powstrzymaj Blake'a przed pobiciem Dupre Kiedy Jayden zacznie znęcać się nad psychologiem, najpierw zacznij go łagodzić słownie, a następnie powstrzymaj go siłą. Zły Glina Walka Psychologiczna - Nie powstrzymuj Blake'a przed pobiciem Dupre Nic nie rób i poczekaj, aż Blake pobije Dupre. Złota rączka Jaszczurka - Utnij sobie palec siekierą, nożem lub obcęgami + Zdezynfekuj i wypal ranę Weź z podłogi siekierę (leży przy drzwiach) i połóż na stole, a następnie podnieś metalowy pręt (leży za stołem) i podgrzej go na kuchence gazowej. Usiądź przy stole i obetnij sobie palec siekierą. Kiedy Ethan wstanie z podłogi, chwyć pręt i wypal ranę. Rzeźnik Jaszczurka - Utnij sobie palec piłą lub nożyczkami Tak jak wyżej, tym razem jednak trzeba obciąć sobie palec w sposób bardziej sadystyczny - piłą (leży na ziemi) lub nożyczkami (w łazience). Rany nie trzeba dezynfekować ani wypalać. Zbieg Zbieg - Ucieknij Blake'owi w metrze Najpierw ucieknij z budynku - odsuń palety zasłaniające okno, a następnie podstaw skrzynię. Po wyjściu na zewnątrz skieruj się w stronę zakorkowanej ulicy i przejdź na drugą stronę. Na stacji metra miń bramki (wybierz tę po prawej, z zielonym światełkiem). Na peronie przeczytaj myśli Madison i jak uzna, że jedyną drogą ucieczki jest przeprawa przez tory, zrób to - podejdź do krawędzi i dostań się na sąsiedni peron. Pamiętaj, że wszystko trzeba robić praktycznie bez zatrzymania. Ręce do Góry! Zbieg lub Na wolności - Daj się aresztować Blake'owi Daj się aresztować Blake'owi albo podczas ucieczki z budynku po próbie Jaszczurki (trofea wyżej) albo w trakcie ucieczki z motelu. Wystarczy postępować przeciwnie do wskazówek na ekranie. Ludwig van Beethoven Blues Jaydena - Zagraj na pianinie nie fałszując Nie zrób żadnego błędu podczas gry na pianinie. Detoks Blues Jaydena - Oprzyj się chęci na tripokainę Powstrzymaj się przed zażyciem trypokainy. Idź do łazienki i tam wyrzuć narkotyk do toalety albo wejdź pod prysznic. Spryciarz Aresztowany - Wyłącz kamerę w pokoju przesłuchać przed uwolnieniem Ethana Kiedy Ethan zostanie aresztowany przez Blake'a (trofeum Ręce do Góry!), Jayden pomaga mu uciec. Aby pucharek wpadł, nie zapomnij wyłączyć kamery znajdującej się w pokoju przesłuchań za lustrem weneckim. Jestem Zabójcą... Rekin - Zabij Dilera Zabij dilera na końcu ucieczki po mieszkaniu. Nie Jestem Zabójcą! Rekin - Nie zabijaj Dilera Jak wyżej, jednak tym razem podaruj życie dilerowi, chowając broń. Spryciara Doktor - Nie pij tego, co poda ci Doktor Odmów wypicia drinka oferowanego przez doktora, a jeśli zgodzisz się na drinka, to po prostu nie ruszaj gałką w górę, wtedy Madison nie wypije nic z trzymanego kieliszka. Houdini na Obcasach Doktor - Ucieknij, zanim Doktor wróci Musisz uwolnić się z więzów zanim szaleniec wróci. Zacznij od ruchu prawą nogą, a następnie naciskaj wskazane przyciski, starając się nie zrobić błędu. Żegnaj, Szajba Szajba - Przeżyj walkę z Szajbą Musisz pokonać Szajbę w walce, co sprowadza się do tego, żeby nie popełnić praktycznie żadnego błędu podczas sekwencji QTE. Przed walką musisz oczywiście uwolnić się z samochodu, kopiąc schowek i przestrzeliwując więzy znajdującą się w nim bronią. Szef Kuchni Eureka - Przygotuj na czas dobrą jajecznicę Udaj się do kuchni i wyjmij jajka z lodówki, a następnie wykonuj wskazane czynności (weź patelnię, włącz gaz, rozbij jajka i mieszaj). Gaz wyłącz dopiero w momencie, kiedy Shelby powie, że jajecznica już powinna być gotowa. Nie Bój Nic! Bliźniaki - Rób to, co brat, i nie popełnij błędu Pokonaj wszystkie przeszkody na placu budowy nie popełniając żadnego błędu - radzę uważać przede wszystkim podczas balansowania na desce. Cnotka Lala - Zdejmij tylko jedną rzecz w trakcie striptizu Kiedy wejdziesz z Paco na górę i ten każe ci tańczyć, rozepnij jedynie bluzkę, a następnie spośród myśli Madison wybierz tę dotyczącą lampy, aby zdzielić napastnika po łbie. Bez Przebaczenia Na Wolności - Nie wybaczaj Madison Pocałuj Madison w hotelu, a kiedy po przebudzeniu okryjesz, że dziewczyna cię okłamała, nie wybaczaj jej. Kochaś Na Wolności - Wybacz Madison Jak wyżej, tyle tylko, że przeproś Madison za swój wybuch złości. Wielka Ucieczka Na Wolności - Ucieknij przed policją w motelu Kiedy Madison zorientuje się, że policja przyjechała do motelu, aby znaleźć Ethana, biegnij do recepcji i skorzystaj z telefonu - numer pokoju to 207. Potem wciśnij prawidłowo większą część sekwencji QTE, a na końcu skocz z dachu. Instruktor Pływania W Potrzasku - Wyciągnij Lauren z wody Kiedy już uwolnisz siebie, zanim wybijesz szybę w drzwiach kierowcy wykonaj czynności potrzebne do uwolnienia Lauren. Niepokonany Scott Twarzą w Twarz - Nie daj się postrzelić w willi Kramera Po prostu w miarę szybko naciskaj wskazane przyciski, aby nie zostać trafionym. Miękkie Serce Twarzą w Twarz - Podaj Kramerowi jego lekarstwo Po rozmowie z Kramerem, kiedy ten dostanie ataku serca, podejdź do szuflady w biurku i wyjmij stamtąd lekarstwo, które następnie daj biznesmenowi. Poświęcenie Szczur - Wypij truciznę Podczas ostatniej próby wypij flakonik z trucizną. Sprytny Tata Szczur - Domyśl się, gdzie jest przetrzymywany Shaun Są dwa sposoby na zdobycie tego pucharku. Pierwszy to po prostu ukończenie wszystkich pięciu prób, dzięki czemu po wypiciu trucizny Ethan otrzyma adres przetrzymywania syna. Drugi sposób wymaga uprzednio przejścia 3 lub 4 prób oraz nie wypicia trucizny - trzeba po prostu opuścić pomieszczenie. W samochodzie Ethan będzie próbował zgadnąć adres, gdzie przetrzymywany jest Shaun - do uzyskanych do tej pory liter pasują trzy. Zanim włączysz GPSa, najpierw przejrzyj kartkę leżącą na siedzeniu pasażera. Prawidłowy adres to 852 Theodore Roosevelt Road (nad rzeką). Zimna jak Lód U Zabójcy - Przeżyj wybuch chowając się w lodówce Kiedy Shelby nakryje Madison w swoim mieszkaniu i zamknie ją w tajnym pokoju, najpierw popukaj w ściany naprzeciwko, aby odkryć, że są puste. Chwyć następnie rzutnik i przebij ścianę. Przejdź przez płonącą sypialnię i pokój główny i wejdź do kuchni. Tam otwórz lodówkę, w której następnie się ukryj, dzięki czemu przetrwasz wybuch. Prosty Umysł Stary Magazyn - Uratuj zabójcę z origami, zanim spadnie, Jaydenem lub Madison Musisz uratować Zabójcę z Origami w trakcie walki przed upadkiem - jest to możliwe, kiedy walczy z nim Jayden albo Madison. Aby agent FBI stoczył pojedynek z Shelbym musi znaleźć adres magazynu (albo w trakcie sprawdzania dowodów albo po telefonie od Madison po pożarze), a żeby z kolei Madison walczyła z Shelbym musi przybyć do magazynu sama albo z Ethanem. Tak Blisko... Stary Magazyn - Dotrwaj do końca wszystkimi postaciami... a potem zgiń Musisz dotrzeć do Starego Magazynu wszystkimi postaciami - np. Ethan musi przejść wszystkie próby, aby znaleźć adres, Madison odkryć adres w laptopie Zabójcy, a Jayden albo musi zostać powiadomiony o lokalizacji Shauna przez Madison albo sam odnaleźć adres. W scenie finałowej Jayden podczas walki na taśmie musi zostać jednak zabity przez Shelby'ego, Madison nie uda się wbiec do magazynu, aby ostrzec Ethana (kiedy gliniarz chcę ją aresztować po prostu nic nie rób), a Ethan przez to zostanie zastrzlony przez snajperów. Bohater HEAVY RAIN Ukończ HEAVY RAIN Po prostu ukończ grę, obojętnie z jakim zakończeniem. Czterech Bohaterów Zakończ opowieść z pozostałymi przy życiu wszystkimi czterema postaciami Wszystkie postacie muszą dotrzeć do Starego Magazynu (ostatni rozdział). Ethan - musi odnaleźć adres sam (poprzez wypełnienie prób) lub z pomocą Madison, Madison musi wyczytać adres z komputera Zabójcy, a Jayden musi też odnaleźć adres sam lub zostać powiadomiony przez Madison. Wypróbowany Mistrz Ukończ wszystkie próby Ethana Po prostu ukończ wszystkie zlecone przez Zabójcę próby - Niedźwiedzia, Motyla, Jaszczurki, Rekina i Szczura. Sherlock Znajdź za pomocą IWO wszystkie wskazówki (Miejsce Zbrodni + Szajba + Akwarium) i odszukaj zabójcę Trofeum to wymaga dokładnego przeszukania trzech lokacji przy pomocy IWO w celu zebrania wskazówek pomocnych w zidentyfikowaniu Zabójcy. Tymi lokacjami są: Miejsce Zbrodni, Szajba oraz Akwarium. Poniżej w punktach zamieszczam wymagania do zdobycia tego trofeum: Musisz znaleźć wszystkie istotne dowody na Miejscu Zbrodni, tzn. obejrzeć ciało zabitego chłopca, przeanalizować pyłki, ślady krwi na torach i płocie oraz ślady opon przy autostradzie. Jeśli wykonałeś to sumiennie powinieneś otrzymać przy okazji trofeum Śledczy FBI (zobacz wyżej), Znajdź wszystkie istotne dowody w rozdziale Szajba, tzn. farbę, ślady opon, krew, Stocz walkę z Zabójcą z Origami, aby na końcu wyrwać mu kieszeń płaszcza. Po walce zabierz z podłogi dwa paragony ze stacji benzynowej, które wypadły razem z kieszenią; następnie podnieś IWO i przeanalizuj wszystkie istotne dowody. Nie zapomniej też podnieść z ziemi swojej broni oraz broni zabójcy (jest we wnęce za drzwiami), Badając dowody w rozdziale Rozwiązując Zagadkę najpierw przeanalizuj paragony i dokonaj na niech geoanalizy. Potem przejrzyj film z klubu, który zaraz po rozpoczęciu zapauzuj i przeanalizuj, dzięki czemu znajdziesz złoty zegarek. Przeanalizuj jeszcze skradzioną broń, a na końcu wybierz znak zapytania, nie oskarżaj Blake'a, tylko dokonaj ponownie geoanalizy. Wybawca Dzieciaka Uratuj Shauna Uratuj Shauna jednym z bohaterów. Zbrodnia Doskonała Oczyść sklep Manfreda z dowodów + Pozwól Lauren, Hassanowi i Kramerowi umrzeć + Zabij Madison lub Jaydena + Wolny Morderca z Origami Przechodząc grę w celu zdobycia tego pucharku, odpal rozdział Sklep Hassana (z opcją zapisu oczywiście) i od tego momentu kontynuuj fabułę, wykonując następujące czynności: Kiedy bandyta wejdzie do sklepu, poczekaj z tyłu, aż Hassan zginie (po prostu nie interweniuj), W rozdziale Zbieg pozwól, aby policja aresztowała Ethana (odsłoń plandeki z okien, podsuń skrzynię i poczekaj chwilę, aż gliny wejdą do budynku); co prawda ta czynność nie jest wymagana do zdobycia trofeum, ale znacznie ułatwi zdobycie kolejnego złota, W rozdziale Manfred zetrzyj wszystkie odciski, abyś nie trafił na komisariat. W czasie sceny (przed zabójstwem) nie wchodź do łazienki. Odciski należy zatrzeć z telefonu w gabinecie Manfreda, telefonu w sklepie, lupy, butelki whiskey, szklanek, pozytywki, którą podnosi Lauren oraz z drzwi frontowych, Pocałuj Madison i przebacz jej w rozdziale Na Wolności, Pozwól Lauren utonąć razem z samochodem. Po uwolnieniu się po prostu wydostań się przez drzwi pasażera nie zwracając uwagi na Lauren, Nie podaj Kramerowi lekarstwa na serce w rozdziale Twarzą w Twarz, Madison musi ponieść śmierć po tym, jak Shelby zamknie ją w sekretnym pokoju (poczekaj chwilę, a bohaterka się udusi), Jayden musi zginąć podczas walki z Shelbym w Starym Magazynie (oczywiście Jayden musi uprzednio sam odkryć kto jest zabójcą, aby pojechać w miejsce przetrzymywania Shauna – odsyłam do trofeum Sherlock). W razie wątpliwości zaznaczę tylko, że nie ma znaczenia, co zrobi Ethan – ja przyjechałem nim uratować syna do Starego Magazynu i mimo to dostałem trofeum. Wszystkie Zakończenia Zobacz wszystkie zakończenia Z tym trofeum jest zdecydowanie najwięcej zabawy, ale jeśli wykonując poprzednie trofeum (Zbrodnia Doskonała) postąpiłeś zgodnie z moimi wskazówkami (tzn. Ethan został aresztowany po obcięciu sobie palca) to rozdział, do którego będziesz musiał najdalej się cofnąć to Na Wolności (czyli ucieczka z motelu). Zaznaczę też, że najlepiej by było, gdybyś miał zaliczone przynajmniej trzy próby Ethana, a Jayden miał zebrane wszystkie najważniejsze dowody, w tym paragony z stacji benzynowej z rodziału Akwarium (odsyłam do trofeum Sherlock). Aby odkryć wszystkie (18) zakończenia należy ukończyć ostatnie rozdziały na siedem sposobów. Zaznaczam też, że odblokowane już zakończenia możecie przejrzeć w menu Rozdziały na szóstej i siódmej stronie. Przejście #1 Po prostu wykonaj wszystkie czynności, które potrzebne są do zdobycia trofeum Zbrodnia Doskonała. Odblokowane zakończenia: Nowy Start, Śmierć Bohaterki, Wczytany oraz Bezkarność. Przejście #2 Jeśli Ethan zna adres pobytu Shauna, to wczytaj rozdział U Zabójcy i pobierz adres z komputera. Następnie ucieknij z płonącego mieszkania ukrywając się w lodówce. Jeśli Jayden nie zna miejsca pobytu Shauna, to zadzwoń do niego, ponieważ musi być obecny w magazynie. W Starym Magazynie pokonaj Shelby’ego oraz jako Madison ucieknij policji, aby ostrzec Ethana. Dzięki temu Ethan uratuje syna, Madison ostrzeże przed policją, a Norman pokona Zabójcę z Origami. Odblokowane zakończenia: Nowe Życie, Grób Origami, Sprawa Zamknięta. Przejście #3 Mając zapisany stan z drugiego przejścia (tzn. wszyscy spotykają się w magazynie), wczytaj rozdział Stary Magazyn, i tym razem daj zabić się Shelby’emu, a Madison niech nie ucieknie policji, przez co nie uda jej się ostrzec Ethana. Odblokowane zakończenia: Grób Ethana. Przejście #4 Wczytaj rozdział Szczur i nie wypijaj trucizny, a następnie wybierz błędny adres (te najbardziej z lewej strony są błędne), aby nie odnaleźć Shauna. Podobnie w rozdziale Rozwiązując Zagadkę poddaj się Jaydenem (musisz opuścić IWO) i nie zidentyfikuj Zabójcy. Madison niech umrze w mieszkaniu Shelby’ego. Odblokowane zakończenia: Origami Blues, Po Drugiej Stronie Lustra. Przejście #5 Mając zapisany stan z czwartego przejścia (tzn. ani Ethanowi ani Jaydenowi nie udaje się zlokalizować kryjówki Shauna) wczytaj rozdział U Zabójcy. Po wejściu do sekretnego pokoju nie używaj laptopa, tylko po prostu poczekaj około dwóch minut jak Shelby wróci, a następnie ucieknij z płonącego mieszkania. Odblokowane zakończenia: Jak Łzy w Deszczu. Przejście #6 Teraz trzeba cofnąć się trochę dalej. Wczytaj rozdział Na Wolności i pozwól się aresztować (przypominam, że jeśli postępowałeś zgodnie z moją instrukcją, to Ethan powinien być już poprzednio aresztowany w rozdziale Zbieg). W scenie W Potrzasku uratuj Lauren z tonącego auta. Poddaj się przy rozwiązywaniu zagadki z Jaydenem oraz ponownie w sekretnym pokoju nie używaj laptopa (patrz poprzednie przejście), a następnie ucieknij. Odblokowane zakończenia: Bezsilność, Punkt Wyjścia, Matczyna Zemsta. Przejście #7, ostatnie Mając zapisany stan szóstego przejścia (tzn. Ethan jest w więzieniu, a Jayden poddał się przy rozwiązywaniu zagadki) wczytaj rozdział U Zabójcy i tym razem przeczytaj adres w komputerze zabójcy, po czym ucieknij z mieszkania. Do magazynu pojedź SAMA. W magazynie uratuj Shauna i wygraj walkę z Shelbym. Odblokowane zakończenia: Niewinny, Bohaterka, Rezygnacja. Mistrz HEAVY RAIN Odblokuj wszystkie trofea Cóż, gratuluję! RE: Heavy Rain - Draco - 20-09-2012 Jesteś autorem czy ściągnąłeś opis stąd http://www.kikoo.pl/artykuly/146-1/Trofea-Heavy-Rain-poradnik/ . Jeżeli nie jesteś autorem tego tekstu trzeba podać źródło. RE: Heavy Rain - BerserkerDevil - 25-09-2012 Trochę to takie chaotyczne. Może dodał byś jakieś oznaczenie, bo szczerze trudno było mi się odnaleźć w tekście. |