Wipeout 3 zawiesza się na PS1
#1
Problem jest taki że na emulatorze działa elegancko a na konsoli która to jest "wierniejszym i prawdziwszym" emulatorem nie chce działać.

Zawiesza się gdy zaczynam wyścig i na samym początku jak jest 3 ... 2 ... 1 ... GO przejeżdzam przez pierwszą niebieską linie startową. Gra się zatrzymuje i mam tak na oby dwóch konsolach tj. classic i slim czyli można wykluczyć np. jakąś wadę konsoli.

Jest to 0:24 sekunda na filmiku.

Odpowiedz
#2
Poszukaj patchy do tej gry. Możliwe, że powoduje to antypiracki fix w grze.
[Obrazek: senna1.png][Obrazek: Makaveli0160.png] [Obrazek: senna%202.png]
Odpowiedz
#3
No tak, korzystasz zapewne z wersji PAL, która ma to zabezpieczenie. Jak ci się nie chce bawić w patchowanie to pobierz NTSC, która powinna normalnie pójść.

http://consolecopyworld.com/psx/psx_prot...s_uk.shtml
You wanna play games? Okay, I'll play with you. You wanna play rough? Okay! Say hello to my little friend!

[Obrazek: montana_pl89.png]
Odpowiedz
#4
Tzn. mam wersję NTSC USA a jak spatchowałem to na początku jak gra się ładuje to pokazuje się menu wyboru PAL/NTSC i logo Paradox'u ... na emulatorze gra znów po spatchowaniu nie ładuję się nawet do menu głównego, stoi na Loading. Nie chce tego nagrywać na CD bo pewnie zmarnuje kolejną płyte ale czemu mówisz że wersja PAL ma zabezpieczenia skoro mi wersja NTSC/USA sie wiesza ?
Odpowiedz
#5
Potwierdzam, Wipeout 3 na PS1 w wersji NTSC-U także jest problematyczny, kiedyś wypalona kopia powodowała problemy zarówno na PS1, jak i na PS2, także po przekroczeniu pewnej linii na początku wyścigu. Jakieś szwindle z tymi kopiami, może jakieś fixy to załatwiają?
[Obrazek: YU6rXCy.png]

Posiadane konsole

PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)

Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing
Odpowiedz
#6
Prawdopodobnie Wipeout 3 Special Edition działa bez jakiegokolwiek patchowania ale to musze jeszcze sprawdzić, tak samo mam już spatchowanego zwykłego W3 NTSC-U, który to jak piszą w necie spatchowany nie będzie działać na emulatorach (i potwierdzam, wiesza się na pierwszym Loading a nie na niebieskiej lini checkpointu) za to prawdopodobnie ma działać na konsoli ale to musze nagrać CD i sprawdzić. Raczej cieżko dostać lub nie ma W3 Special Edition NTSC więc siłuje się ze zwykłym W3, który to ma mniej muzyczek, mniej tras itp.

EDIT:

Po nagraniu spatchowanego W3 nie działa, wiesza się na loading przed wgraniem mapy za to wersja W3 Special Edition PAL plik mdf mds nagrany przez alcohol działa i ma się dobrze na konsoli.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości