The Last of Us Multiplayer Problem
#1
Witam mam problem z grą The Last of Us. Zakupiłem PS4 więc grałem dłuższą chwilę a PS3 siedziało sobie, kiedy naszła mnie chęć na grę w TLOU na multi odpalam tryb i wyskakuje ten pasek ładowania i dalej nie chce się włączyć nic jakby konsola się ścięła ale muzyka dalej jest. Dodam, że robiłem szybki reset całej konsoli i nic nie pomogło. Na innym koncie multiplayer działa lecz na moim nie chce się uruchomić miałem tam sporo godzin przegranych a nie chce zaczynać wszystkiego od nowa. Na moje oko jakby był Bug z kontem. Miał ktoś podobnie za pomoc będę bardzo wdzięczny Wink
Odpowiedz
#2
Witam mam dokładnie ten sam problem z multi czy ktoś wie jak ten problem rozwiązać ???
Odpowiedz
#3
a moze sprobuj usunac wszystkie pliki the last of us z konsoli i zainstaluj ponownie
[Obrazek: spaidi1987.png]
Odpowiedz
#4
Formatowałem dysk za pomocą laptopa, przywruciłem ustawienia domyślne w konsoli zainstalowałem gre i nadal multi nie działa. Pasek ładowania zatrzymuje się na 70% i ps3 sie zawiesza :-(
Odpowiedz
#5
to strasznie dziwne, a reszta gier online dziala?
[Obrazek: spaidi1987.png]
Odpowiedz
#6
Oprucz TLOU sprawdzałem jedna gre i działała. mam wrażenie ze problem nie leży po stronie mojej konsoli. Kupiłem gre na psstore przez tydzień grałem na multi a potem z dnia na dzien przestało działać mimo ze nic nie było zmieniane w ustawieniach
Odpowiedz
#7
to moze cos z routerem, ja mialem podobne problemy z evolve
[Obrazek: spaidi1987.png]
Odpowiedz
#8
Restartowałem router i nic, ale wezmę może konsole do kogoś i sprawdzę na innym łączu. Niewiem czy to dobry pomysł ale już mi czacha dymi od myślenia nad tym od dwuch tygodni prubuję to uruchomić
Odpowiedz
#9
Witam, od 2 tygodni mam dokładnie ten sam problem! Musi istnieć jakieś wyjaśnienie tej sprawy i jej rozwiązanie! Na forach czytałem jeszcze o kilku takich przypadkach...
Odpowiedz
#10
Ja zgłosiłem problem do Supportu, kazali sobie wysłać zrzuty ekranu z listy do pobrania i zdjęcie ekranu w momencie jak się zawiesza i czekam zobaczymy czy coś poradzą. Moim zdaniem problem leży gdzieś po stronie ich serwerów.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości