Liczba postów: 1538
Liczba wątków: 534
Dołączył: 02-08-2012
Neil Druckmann z
Naughty Dog w wywiadzie dla
GameInformera zdradził, iż początkowo jego ekipa miała za zadanie stworzenie reboota "
Jak & Daxter". Zespół programistów nie potrafił jednak dojść do konsensusu i tym samym odrzucono wszelkie koncepcje na zrestartowanie tej serii. Zespół doszedł do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem będzie stworzenie nowego projektu, którego ostatecznym kształtem stało się "
The Last of Us". Wcześniejsze próby były dalekie od klimatu "
Jak & Daxter" i gdyby spróbowano pójść w zaparte z tym rebootem mógłby on nie spodobać się fanom serii.
Neil Druckmann to dyrektor kreatywny i scenarzysta "
The Last of Us". Zdradził, że studio rozważało stworzenie tego tytułu już od 2004 roku, a główną inspiracją była twórczość George'a Romero.
Liczba postów: 335
Liczba wątków: 4
Dołączył: 12-04-2013
I bardzo dobrze, że tak się stało bo w The Last of Us wykreowano niesamowity świat i niesamowitą historię, której mając do dyspozycji Jaka & Daxtera opowiedzieć by się nie dało.
Liczba postów: 1062
Liczba wątków: 117
Dołączył: 27-01-2012
Zaryzykowałbym stwierdzeniem, że w wydaniu Jak & Daxter byłaby to najzabawniejsza gra świata, beka wylewałaby się z ekranu w każdej sekundzie (Tutaj retrospekcja na rozkminy Daxtera o życiu i śmierci xd)
Posiadane konsole
PlayStation One SCPH-102 z Modchipem
PlayStation SCPH-9002 z Modchipem
PlayStation 2 SCPH-75004 z ModBo Chip
PlayStation Portable E1000 (CFW 6.60 PRO C)
PlayStation 3 CECH-2003B (REBUG 4.81 CEX COBRA 7.5)
Aktualnie ogrywane:
Loop Hero
Hotshot Racing